/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F1d0427679c2ee9278ece6828bbf2ad2c.jpg)
SEGA випадково опублікувала дані про продажі всіх своїх ігор
Внутрішня презентація Sega Sammy для інвесторів випадково розкрила актуальні дані про продажі ключових ігор компанії SEGA.
На 25-му слайді презентації частина інформації була візуально прихована сірим прямокутником, але текст залишився доступним. Його вдалося витягти через просте копіювання, і таким чином, стали відомі точні цифри продажів деяких тайтлів.
Найбільш вражаючі результати показала Persona 5 Royal, загальний тираж якої склав 7.25 мільйона копій. При цьому ці дані не враховують продажу оригінальної Persona 5, яка раніше розійшлася тиражем близько 3 мільйонів. Сумарно обидві версії подолали позначку в 10 мільйонів, що робить проєкт найбільшим комерційним успіхом в історії Atlus і одним із найуспішніших у всій лінійці SEGA.
На тлі таких цифр стає зрозуміло, чому Atlus продовжує концентруватися на світі Persona 5. За останні роки було випущено кілька відгалужень, мобільний проєкт, ритм-гру і готується ще одна гача.
Незважаючи на те, що студія також займається ремейками старих частин і працює над новою франшизою Metaphor: ReFantazio, повноцінне продовження серії, Persona 6, досі офіційно не представлено.
Єдиним підтвердженням розробки залишається нещодавня фраза керівника P-Studio Кадзухіси Вади. Він заявив, що команда активно працює над майбутнім серії Persona, робота над новим проєктом ведеться, і студія прагне виправдати очікування фанатів по всьому світу.
Однак і Сонік показує стабільну форму. Нещодавній Sonic Frontiers продався тиражем 4.5 мільйона копій. Навіть менш масштабні ігри на кшталт Sonic Superstars і Team Sonic Racing сягнули 2.4 і 3.5 мільйона проданих копій відповідно.
Серед інших проєктів відзначилися Yakuza: Like a Dragon із майже 3 мільйонами копій та свіжа Like a Dragon: Infinite Wealth, яка вже наближається до 2 мільйонів.
Такі ігри як Persona 3 Reload, Shin Megami Tensei V: Vengeance і Metaphor: ReFantazio подолали рубіж у 2 мільйони кожна.
Раніше розробники "Соніка" розповіли, як витоки шкодять іграм. Насамперед це заважає видавцям влаштувати сюрприз гравцям, а іноді навіть призводить до вирізання контенту, каже Такаші Ізука.
