SEGA випадково опублікувала дані про продажі всіх своїх ігор
SEGA випадково опублікувала дані про продажі всіх своїх ігор

SEGA випадково опублікувала дані про продажі всіх своїх ігор

Внутрішня презентація Sega Sammy для інвесторів випадково розкрила актуальні дані про продажі ключових ігор компанії SEGA.

На 25-му слайді презентації частина інформації була візуально прихована сірим прямокутником, але текст залишився доступним. Його вдалося витягти через просте копіювання, і таким чином, стали відомі точні цифри продажів деяких тайтлів.

Найбільш вражаючі результати показала Persona 5 Royal, загальний тираж якої склав 7.25 мільйона копій. При цьому ці дані не враховують продажу оригінальної Persona 5, яка раніше розійшлася тиражем близько 3 мільйонів. Сумарно обидві версії подолали позначку в 10 мільйонів, що робить проєкт найбільшим комерційним успіхом в історії Atlus і одним із найуспішніших у всій лінійці SEGA.

На тлі таких цифр стає зрозуміло, чому Atlus продовжує концентруватися на світі Persona 5. За останні роки було випущено кілька відгалужень, мобільний проєкт, ритм-гру і готується ще одна гача.

Незважаючи на те, що студія також займається ремейками старих частин і працює над новою франшизою Metaphor: ReFantazio, повноцінне продовження серії, Persona 6, досі офіційно не представлено.

Єдиним підтвердженням розробки залишається нещодавня фраза керівника P-Studio Кадзухіси Вади. Він заявив, що команда активно працює над майбутнім серії Persona, робота над новим проєктом ведеться, і студія прагне виправдати очікування фанатів по всьому світу.

Однак і Сонік показує стабільну форму. Нещодавній Sonic Frontiers продався тиражем 4.5 мільйона копій. Навіть менш масштабні ігри на кшталт Sonic Superstars і Team Sonic Racing сягнули 2.4 і 3.5 мільйона проданих копій відповідно.

Серед інших проєктів відзначилися Yakuza: Like a Dragon із майже 3 мільйонами копій та свіжа Like a Dragon: Infinite Wealth, яка вже наближається до 2 мільйонів.

Такі ігри як Persona 3 Reload, Shin Megami Tensei V: Vengeance і Metaphor: ReFantazio подолали рубіж у 2 мільйони кожна.

Раніше розробники "Соніка" розповіли, як витоки шкодять іграм. Насамперед це заважає видавцям влаштувати сюрприз гравцям, а іноді навіть призводить до вирізання контенту, каже Такаші Ізука.

Источник материала
loader
loader