Їх носить Мадонна й обирає Бейонсе. Як українські бренди потрапляють до знаменитостей і як це впливає на продажі
Їх носить Мадонна й обирає Бейонсе. Як українські бренди потрапляють до знаменитостей і як це впливає на продажі

Їх носить Мадонна й обирає Бейонсе. Як українські бренди потрапляють до знаменитостей і як це впливає на продажі

Американська зірка позує в капелюсі від українського дизайнера Ruslan Baginskiy (RB).

Головні убори RB, як і речі інших українських виробників, час від часу з’являються на закордонних селебриті та відомих діячах.

Їх обирають для фотосесій, концертів, зйомок у фільмах або для звичайної прогулянки без ЗМІ та камер.

Українці часто підтримують і купують українські бренди, особливо після повномасштабного вторгнення росії.

А ось як зацікавити зірку світового масштабу — це інше питання.

То ж AIN спитав у Ruslan Baginskiy, Anoeses, GUNIA та Guzema, як вони вибудовують співпрацю зі знаменитостями, скільки це коштує та як це потім впливає на їхні продажі й упізнаваність.

Як українському бренду потрапити в гардероб світових знаменитостей Anoeses Anoeses — український бренд преміальних шкіряних аксесуарів і білизни.

Його заснувала пара Костянтин і Катерина Саввопуло у 2018 році.

За сім років вони вийшли на міжнародний рівень і вдягнули гітаристку Måneskin Вікторію Де Анджеліс, співачку SEVDALIZA та акторку Ніколу Кохлан.

Американська співачка з’явилася в корсеті від українського бренду під час NYC Pride Week 2022 року, який відбувся на підтримку нової збірки її реміксів.

Саме цей випадок приніс найбільше уваги до бренду.

«Вона обрала кілька наших корсетів для виступів, кліпу і навіть для приватної вечері.

І кожна з цих появ запускала хвилю зацікавлення.

Нам писали з усього світу, питали: “Це той самий корсет, що був на Мадонні?” Для багатьох покупців це стало фінальною крапкою в ухваленні рішення», — розповіла нам команда бренду.

«Усі колаборації відбувались безплатно: ми покриваємо виробництво й доставку виробів — іноді на інший кінець світу.

Це дуже точкова й кропітка робота.

Ми самостійно виходимо на стилістів: пишемо їм листи, надсилаємо добірки образів, які могли б підійти конкретній зірці».

Український дизайнер головних уборів Руслан Багінський заснував свій бренд у 2015 році.

Як починали — надсилали десятки листів, і часто не отримували відповіді.

«Але навіть зараз є багато нюансів: це не автоматичний процес навіть для світових гігантів.

Найуспішніші співпраці — ті, що відбуваються природно: коли обидві сторони в захваті від продукту чи спільного проєкту», — розказали нам у команді модного бренду.

У такому разі, кажуть у RB, вибір зірки вашого бренду стане не разовою історією, а справжньою дружбою.

Саме така склалася в українського дизайнера з багатьма популярними зірками.

Після нього співачка ще не раз обирала вироби бренду й для інших подій.

Наприклад, саме в аксесуарах RB просувала свій альбом у стилі кантрі Cowboy Carter.

Саме ця робота співачки, до речі, виграла «Греммі» та стала альбомом 2025 року.

Бейонсе на своєму концерті у 2023 році в капелюсі Ruslan Baginskiy / фото з сайту бренду Головні убори Ruslan Baginskiy часто можна побачити на Мадонні, їх також одягали акторка Памела Андерсон, співачки Doja Cat, Rihanna, Сабріна Карпентер та інші знаменитості.

«Можна сказати, що стратегія й випадковість у нас ідуть поруч.

Але важливо зазначити, що за кожним “дивом” стоїть роками вибудуваний фундамент — це насамперед дизайн, уся наша комунікація, сотні зустрічей під час шоурумів у Парижі», — поділилися в RB.

Також у команді додають, що ніколи не платять за розміщення.

Бренд використовує народні ремесла для створення дизайнерських виробів ручної роботи: прикрас, одягу та посуду.

У 2019 році проєкт переріс у повноцінний бізнес, вироби якого стають дипломатичними подарунками від президента або офіційних делегацій.

Їх дарували Папі Римському Франциску, британському експрем’єр-міністру Борису Джонсону та першій леді Франції Бріжит Макрон.

Володимир і Олена Зеленські під час офіційного візиту у Ватикан подарували посуд Gunia Папі Римському Франциску, 2020 рік / фото з Vogue Інший випадок — коли торік вийшов четвертий сезон «Емілі в Парижі».

Загалом у цьому сезоні на головних героїнях помітили багато одягу та аксесуарів від українських виробників — RB, J'amemme, NUE Studio та Guzema (про них ще детальніше розповімо далі).

Від GUNIA стилісти шоу обрали сережки «Атлант» та шовкову піжаму.

Шовкова піжама та сережки «Атлант» від GUNIA на героїнях серіалу «Емілі в Парижі» / скріни з серіалу «Після виходу серіалу, де в одній із серій Лілі Коллінз з’явилась у нашій піжамі (з різдвяної колекції), ми отримали дуже багато запитів, але через те, що це була минула колекція, ми розпродали залишки й відкрили передзамовлення.

Ми не очікували такого ажіотажу, бо премʼєру переносили, але це дуже підсилило нашу впізнаваність», — поділились з AIN у команді бренду.

Часом GUNIA потрапляє на фото відомих людей випадково, а часом — це робота PR-команди, як із кейсом «Емілі в Парижі».

«У деяких випадках ми справді ініціюємо співпраці, якщо людина поділяє наші цінності та близька до нашої естетики.

Насправді кожен випадок особливий: ми не купуємо згадок, але можемо надіслати виріб у подарунок або запропонувати варіанти взаємодії, якщо відчуваємо взаємний інтерес».

Guzema «Нам пощастило стати частиною кількох особливих історій», — поділилась Валерія Гузема, засновниця бренду ювелірних прикрас ручної роботи Guzema.

Торік в інтерв’ю для AIN підприємиця розповідала, що її бізнес почався із золотих коронок діда, які стали своєрідним стартовим капіталом.

Пройшло майже десять років — і він розширюється до США, де у вересні цьогоріч мають відкрити офлайн-магазин.

Вироби Guzema бачили на голлівудських акторках українського походження Міллі Йовович і Кетрін Винник.

А в березні цьогоріч кольє, сережки та каблучки бренду помітили на акторці Рейчел Зеглер: вона вдягла їх на промотурі нового фільму Disney «Білосніжка», у якій зіграла головну роль.

А також у кліпі Сабріни Карпентер Taste, в якому зірка серіалу «Венздей» Дженна Ортега з’явилася в кольє Flats Choker із діамантами.

«Кожен випадок — унікальний.

Десь це справді щасливий збіг, десь — роки послідовної роботи й стратегії.

Але що завжди незмінне — ми не нав’язуємось, ми шукаємо спільні сенси, — каже Валерія Гузема.

— Так, бувають і платні розміщення, але найцінніше, коли до нас звертаються самі».

Це дає розуміння, що працює, а що ні, діляться в Ruslan Baginskiy.

Та як бізнесу рости далі: не просто в ширину, а в глибину, уже доповнює Валерія Гузема.

В Anoeses раз на рік роблять ще й опитування аудиторії.

І відповідь «побачила на зірці» на запитання «як дізналися про наш бренд» — стабільно серед найчастіших.

«Це працює.

Людям цікаво доторкнутись до чогось, що носить їхня кумирка.

Вони хочуть бути частиною цієї естетики, відчути себе зіркою у власному тілі».

Та, звісно, є випадки, де важко все порахувати, за словами команди RB.

«Одна поява може дати миттєвий ефект, а інша — довготривалий вплив на впізнаваність.

Наприклад, як у випадку з нашими головними уборами в серіалі “Емілі в Парижі”: це було важко виміряти аналітично.

Але ми точно бачили хвилю інтересу з усього світу».

Попит Коли знаменитість бачать із виробами бренду — це відчутно впливає на попит, кажуть у GUNIA.

Як тільки з’являються такі публікації, починається хвиля запитів саме на ці речі: «Часто це призводить до повних солдаутів, і ми змушені відкривати передзамовлення».

У Ruslan Baginskiy намагаються підготуватися до таких ситуацій, щоб люди змогли знайти цю річ у магазинах і на сайті.

Кажуть, унікальний вплив завжди має K-Pop: після того як їхні головні убори з’явились у кліпі BTS Butter — стався повний солдаут.

«Тур Бейонсе став дуже показовим: ще до початку концерту ми вже бачили зростання попиту.

Фанати шукали наші головні убори, щоб одягнутися на концерт, і коли дізналися, що в турі задіяні наші капелюхи — інтерес лише примножився.

Найцікавіше — це коли головний убір починає асоціюватися з конкретною зіркою, її образом чи подією.

Це стає знаковим моментом».

Anoeses не запускає окремих кампаній під конкретні появи селебриті, але завжди готові до підвищення попиту.

Розповіли, що мають добре налагоджені процеси виробництва та логістики.

Тому навіть якщо увага до бренду зростає різко — темп не втрачається.

«Це, мабуть, теж частина професіоналізму: бути напоготові, але не метушитись».

Замовлення з-за кордону помітно зростають — здебільшого від партнерів, додає GUNIA.

У Guzema також фіксують такі зміни.

«Ми точно бачимо зміну — вона не завжди миттєва, але дуже помітна з часом.

Найбільше — у глибшому інтересі, повторних замовленнях, у довірі, яка зростає.

Після таких проявів бренд стає ближчим, навіть якщо це перше знайомство з нами».

Дохід Зростання доходу є, але воно не завжди стрімке, це частина глобального процесу побудови довіри та впізнаваності, що в підсумку приносить результат, поділилась Валерія Гузема.

У GUNIA відповіли, що інтерес після згадок їхнього бренду із знаменитостями завжди дуже помітний, «і зазвичай найбільше це видно саме по збільшенні обсягів реальних продажів».

Anoeses у деяких випадках спостерігали стрибок продажів на 20–35% упродовж перших тижнів.

«Це працює не лише як короткостроковий ефект, а й закладає довготривалу впізнаваність бренду».

У Ruslan Baginskiy також кажуть, що такі інтеграції впливають на дохід.

Поділилась, що це не завжди прямий вплив, який можна виміряти, але це завжди про додаткову увагу.

«Ми стараємось тримати фокус на дизайні, на автентичності й у результаті зустрічати амбасадорів, яким відгукується такий підхід.

Тоді співпраця набуває справжньої сили та змісту».

Тепер штучний інтелект надаватиме персоналізовані рекомендації товарів, доповнені зображеннями, відгуками та прямими посиланнями на покупки.

Джерело матеріала
loader
loader