/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F33af3cacd80d88281bc4326752bcb9e2.jpg)
Meta презентувала окуляри з камерою 3K та ШІ-помічником
Meta представила першу модель "розумних" окулярів, створену разом з Oakley, і робить ставку на спортивну аудиторію. Лімітована версія Oakley Meta HSTN коштує 499 доларів і доступна для передзамовлення з 11 липня, тоді як інші моделі стартують від 399 доларів.
Про це пише The Verge.
Що відомо про нову лінійку смартокулярів Meta
Нова лінійка отримала дизайн Oakley та оновлену начинку Meta. У дужках Meta зазначає, що HSTN читається як "Хаустон". Як і в Meta Ray-Ban, у рамку інтегровані фронтальна камера, відкриті динаміки й мікрофони. Після під'єднання до смартфона окуляри відтворюють музику чи подкасти, дозволяють говорити телефоном і взаємодіяти з Meta AI. Завдяки камері й мікрофонам штучний інтелект може описувати об'єкти перед очима або перекладати іноземну мову в режимі реального часу.
На відміну від Ray-Ban, Oakley-версія орієнтована на спортсменів: корпус захищений від бризок за стандартом IPX4, а батарея працює до восьми годин — удвічі довше, ніж у попереднього покоління. Зарядний футляр забезпечує ще 48 годин автономності. Камера тепер знімає відео у роздільності 3K (раніше було 1080p).
Усього заплановано п'ять комбінацій оправ і лінз, сумісних із діоптрійними склами за доплату. Серед кольорів:
- теплий сірий;
- чорний;
- brown smoke;
- прозорий;
- варіант лінз з фотохромним покриттям.
Лімітована версія за 499 доларів прикрашена золотими акцентами й оснащена лінзами Oakley PRIZM Gold.
Продажі стартують цього літа у США, Канаді, Великій Британії, Ірландії, Франції, Італії, Іспанії, Австрії, Бельгії, Австралії, Німеччині, Швеції, Норвегії, Фінляндії та Данії.
Meta нещодавно підписала багаторічну угоду з EssilorLuxottica — материнською компанією Ray-Ban і Oakley. Від початку співпраці вже продано понад два мільйони пар Meta Ray-Ban, а концерн планує реалізовувати по 10 мільйонів смартокулярів Meta щороку до 2026 року.

