/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fc65ac494d18b20e447b5dd8aba0a26d8.png)
Вийшло занадто добре: Хідео Кодзима змушений змінити сценарій Death Stranding 2
Відомий геймдизайнер Хідео Кодзіма переписав ключові елементи сценарію Death Stranding 2 після того, як рання версія гри отримала винятково позитивні оцінки від тестувальників. Про це розповів композитор проекту Йоан Лемуан, більш відомий як Woodkid, в інтерв'ю журналу Rolling Stone.
За словами Лемуана, розмова з Кодзимою відбулася у розпал розробки:
"Ми сіли обговорити прогрес, і він сказав: "У нас проблема". "Буду чесний - тести пройшли занадто добре. Гравцям все сподобалося. Це означає, що щось не так - потрібно щось міняти "
Після цього Кодзима вніс правки до сценарію, переглянув важливі сцени та ходи оповідання, прагнучи посилити емоційний вплив. Він вважає, що історія недостатньо викликає і не провокує сильні почуття.
[quote author=""]"Якщо всім все подобається - це означає, що проект став мейнстримом. А я не хочу йти шляхом банальності. Я хочу, щоб гравцям з часом сподобалося те, що спочатку їх відштовхнуло. Ось так з'являється справжня прихильність", - поділився думками Кодзима.
Woodkid зазначив, що цей підхід став для нього важливим творчим уроком:
"Потрібно створювати не заради того, щоб сподобатися всім, а щоб торкнутися і струсити людину".
Це не перший випадок, коли Хідео Кодзіма вирішується на радикальні виправлення. Ще до початку активного виробництва Death Stranding 2 він повністю переписав початкову версію сценарію, побоюючись, що сюжет може знову виявитися надто пророчим - як це сталося з першою частиною та темою ізоляції, що збіглася з пандемією COVID-19.
Як повідомляв портал "Знай.ua", таємниці, що шокують, "Відьмака 3": небачені пригоди Геральта, фатальні рішення розробників і босоногі лицарі .
Також "Знай.ua" писав, що Sony жорстко стоїть на своєму: чому ексклюзиви PlayStation не поспішають на ПК, а конкуренція лише розпалює азарт .
