У WhatsApp з'явиться реклама та інструменти для монетизації
У WhatsApp з'явиться реклама та інструменти для монетизації

У WhatsApp з'явиться реклама та інструменти для монетизації

Компанія Meta Platforms Inc оголосила про запуск реклами в сервісі обміну повідомленнями WhatsApp. Нові рекламні функції поступово впроваджуватимуться у різних країнах протягом найближчих місяців

Зміст

Про це йдеться на сайті компанії.

Реклама з’являтиметься на вкладці "Оновлення", яка відокремлена від основних чатів і приватного листування. За даними Meta, цю вкладку щодня переглядають 1,5 мільярда користувачів. Саме тут розміщено формат "Status" — аналог зникаючих історій, у якому й буде демонструватися реклама.

Крім того, WhatsApp отримає два нові способи монетизації: компанії зможуть платити за просування власних каналів у додатку, а автори — стягувати плату за доступ до ексклюзивного контенту. На початковому етапі Meta не братиме комісій із передплат, однак у майбутньому планує запровадити 10% відрахувань, повідомила віцепрезидентка з продуктів WhatsApp Еліс Ньютон Рекс у коментарі Bloomberg.

У компанії зазначають, що користувачі, які використовують WhatsApp виключно для особистого спілкування, змін не відчують. Усі нові функції будуть доступні лише у вкладці "Оновлення", яку за бажання можна вимкнути в налаштуваннях.

Meta також заявила, що для налаштування реклами не аналізуватиме зміст повідомлень — враховуватиметься лише мова, місце розташування пристрою та список підписок користувача.

WhatsApp має близько 3 мільярдів активних користувачів, серед яких — понад 200 мільйонів компаній. Реклама в цьому месенджері дасть Meta змогу посилити прибутковість однієї з небагатьох платформ, які досі не мали комерційної складової.

Meta активно інвестує у сферу штучного інтелекту, зокрема у розвиток великих мовних моделей для інтеграції у свої продукти. Компанія нещодавно вклала $14,3 мільярда у стартап Scale AI, який займається маркуванням даних для ШІ. Ці витрати посилили тиск на рекламний бізнес компанії, що змушує її шукати нові шляхи зростання.

Раніше, до того як Facebook у 2014 році придбав WhatsApp за \$19 мільярдів, співзасновник месенджера Брайан Ектон дотримувався принципу "Жодної реклами! Жодних ігор! Жодних хитрощів!".

  • Компанія Apple анонсувалаiOS 26, наступну версію своєї операційної системи для iPhone. Вона включає повний редизайн Liquid Glass і оновлення програм на всій платформі.
Теги за темою
Новини
Джерело матеріала
loader
loader