У месенджері WhatsApp з’явиться реклама
У месенджері WhatsApp з’явиться реклама

У месенджері WhatsApp з’явиться реклама

У месенджері WhatsApp з’явиться реклама

Це нововведення впроваджує компанія Meta, що володіє додатком з 2014 року.

У понеділок, 16 червня, сервіс WhatsApp компанії Meta повідомив, що у месенджер буде інтегровано рекламу. Розробники додали її у розділ “Оновлення”, де можна переглянути підписки на канали. Окрім цього, рекламу можна буде розміщувати у статусах. 

Розробники заявляють, що вкладкою “Оновлення” користуються до півтора млрд людей щодня. The New York Times  пише, що на початку створення у 2009 році WhatsApp позиціонувався як безпечний месенджер без реклами та інших функцій соціальних мереж. І саме навколо цієї політики простоти та безпеки сформувалося основне ядро користувачів у різних країнах. 

За статистикою від Sensor Tower, за травень у світі WhatsApp завантажували шість млн разів. Загалом месенджером користуються два мільярди людей у ​​більш ніж 180-и країнах. Для Meta впровадження реклами — це можливість монетизувати велику авдиторію, щоб звільнити кошти на розробку штучного інтелекту, вважають аналітики The New York Times. Але водночас поява реклами, особливо в особистих статусах, може порушувати політику конфіденційності.  Реагуючи на такі запитання від користувачів та оглядачів, голова WhatsApp Вілл Каткарт запевнив, що додаток залишатиметься безпечним та захищатиме приватність. Але не пояснив детально, як це буде поєднуватися із рекламою: 

“Ми наполегливо працюємо над захистом конфіденційності спілкування, — сказав він. — Деякі люди використовують WhatsApp лише для приватних чатів та дзвінків, і нічого з цього не змінюється”.

Також WhatsApp запроваджує платні підписки для творців контенту. Вони отримають більше можливостей для просування своїх каналів, де можна транслювати повідомлення на велику кількість читачів. 

Окрім реклами, Meta давно комерціалізує WhatsApp через інші свої продукти. Компанії можуть купляти плагін “Натиснути, щоб надіслати повідомлення” й інтегрувати його на свої ресурси у Facebook та Instagram. Взаємодія з цією кнопкою перенаправляє користувачів на особисту переписку з продавцем у WhatsApp або Messenger. Це багатомільярдне джерело доходу. 

У 2024 році майже весь прибуток Meta у розмірі 164 мільярдів доларів надійшов від реклами. Але експерти з дослідницької фірми eMarketer кажуть, що корпорація не зможе монетизувати WhatsApp так само сильно, як зробила це із Facebook та Instagram. Розробники стикатимуться із постійними труднощами через те, що ядро авдиторії сформоване на інших пріоритетах та політиці. 

WhatsApp запустив канали за аналогією з Telegram у 2023 році. Тоді ж з’явилася функція “миттєвих повідомлень” — обміну відео у кружечках. З глобальним запуском каналів розробники представили кілька оновлень. Користувачі отримали змогу підбирати канали за інтересами. Алгоритм автоматично фільтрує ресурси за країною проживання. У каналах читачі можуть залишати “емоджі” під повідомленнями, а також дивитися загальну кількість таких реакцій.

Джерело матеріала
loader
loader