"Раптово": клієнти Ощадбанку скаржаться на блокування грошей
"Раптово": клієнти Ощадбанку скаржаться на блокування грошей

"Раптово": клієнти Ощадбанку скаржаться на блокування грошей

Дівчина вже кілька місяців не може отримати свої кошти.

Ви дізнаєтеся:

Клієнти Ощадбанку скаржаться на блокування коштів. За словами постраждалої, її гроші вже кілька місяців заблоковані.

На порталі Мінфін вона розповіла, що інцидент стався ще 25 березня.

"Я продала свою квартиру за гривню за програмою "Е-Відновлення". Кошти надійшли мені на рахунок ПриватБанку. Мені потрібна була готівка, щоб обміняти її на долари і купити нове житло. Щоб прискорити процес її зняття (обмеження - 100000 грн/день в одному банку), я почала переказувати кошти на свій рахунок в Ощадбанку. З 18 по 25 березня я переказувала по 29 999 грн (по 3 платежі на день). Раптово, 25 березня 2025 року так званий фін. моніторинг заблокував мій рахунок", - поділилася дівчина.

За її словами, вона того ж дня подала у відділення Ощадбанку оригінал свого договору купівлі-продажу квартири.

"Співробітниця відсканувала його і подала у фін. моніторинг при мені!!! Сказала, що рахунок мають розблокувати протягом 2-х ТИЖНІВ!!! Рахунок досі не розблокували ПО СЬОГОДНІШНІЙ ДЕНЬ!!!", - поділилася клієнтка.

Відгук Ощадбанк
Відкликання Ощадбанк / Фото: скріншот

Як повідомляв Главред, українці масово скаржаться на роботу банкоматів ПриватБанку - вони не можуть отримати готівку, хоч гроші з їхніх карт списуються.

Також клієнти ПриватБанку скаржаться, що їхні рахунки блокують. При чому роблять це в односторонньому порядку і без пояснення причини.

Крім того, українці скаржаться, що в ПриватБанку вимагають гроші за перевипуск картки. Суми сягають 350 гривень.

Джерело матеріала
loader
loader