/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F7ff9e52060037b69fc9c56b8878b4200.png)
Чекайте місяцями: Ощадбанк блокує кошти, у відповідь – лише відмовки
Деякі українці, які беруть участь у програмі єВідновлення, стикаються з несподіваною проблемою: після продажу житла та отримання коштів їх банківські рахунки блокуються без чітких термінів розблокування. Про це повідомила постраждала клієнтка Ощадбанку на порталі Мінфін.
За її словами, у березні вона продала квартиру в рамках програми єВідновлення, а виручені кошти було переведено на її рахунок у ПриватБанку. Пізніше, плануючи купівлю нового житла, жінка почала переказувати гроші по 29 999 грн. на рахунок в Ощадбанку, щоб обміняти їх на долари. Проте вже 25 березня її рахунок було заблоковано службою фінансового моніторингу.
[quote author=""]"Я відразу ж принесла оригінал договору купівлі-продажу у відділення Ощадбанку. Співробітниця відсканувала його і відправила до фінмоніторингу. Обіцяли, що рахунок розблокують протягом двох тижнів. Пройшло більше двох місяців - рахунок все ще заморожений", - написала клієнтка.
Жінка стверджує, що щодня пов'язується з керівником відділення, але отримує лише розпливчасті відповіді:
"Кажуть, черга велика, багато людей скаржаться, всі чекають. Хтось — уже 4 місяці".
На даний момент жодних офіційних термінів із розблокування коштів клієнтці не надали. Ситуація викликає хвилю невдоволення серед громадян, чиї фінанси виявилися заблокованими без можливості оперативного розпорядження.
