/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F45%2F0f6df86d8860ffe0e852c5db2f1a544b.jpg)
Не поспішайте телефонувати оператору. "Київстар" пояснив, чому перериває розмови
Є кілька причин
"Київстар" нерідко критикують його абоненти через високі тарифи, погану якість послуг тощо. Мобільний оператор пояснив, чому зв'язок переривається під час розмови та що робити в такому випадку.
На сайті "Київстар" пояснили, що існує кілька причин переривання зв'язку. Залежно від них оператор запропонував шляхи розв'язання проблеми.
Нестабільний рівень сигналу
Рівень сигналу може відрізнятися — в деяких місцях телефон "ловить" його погано, зв'язок може втрачатися, стається роз'єднання абонентів. Щоб уникнути цього треба обрати місце з максимальним рівнем сигналу. Важливо, щоб це зробили обидва співрозмовники.
Проблеми з SIM-картою
Зв'язок може перериватися через різноманітні проблеми з SIM-картою. Це може бути пошкодження або забруднення, збій в налаштуваннях смартфона. Щоб переконатися, що проблема не в ній, треба вставити "сімку" в інший телефон. Якщо розмови все одно перериваються, необхідно звернутися в один із магазинів "Київстар", щоб перевірити справність SIM-карти.
Оператор перериває дзвінок, щоб абоненти не втрачали гроші
Інколи абоненти забувають завершити дзвінок і в результаті можуть втратити гроші. Саме тому обладнання мобільного оператора перериває з'єднання на 4000-й та 7200-й секунді розмови. Тому в мережі автоматично перериваються розмови, що тривають понад 66 хвилин.

