/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F7911239b241598f547863a9f852dbb46.jpg)
Yabluka поглинає мережу "Цитрус": підтверджено угоду
Деталі угоди
Про це повідомило джерело Forbes Ukraine, обізнане з деталями угоди. Інформацію підтвердив і співвласник Yabluka Артур Гатунок, інформує24 Канал.
"Цитрус приєднується до Yabluka – ми розвиватимемо саме нашу бізнес-модель", – зазначив Гатунок у коментарі виданню.
Зауважте. Фінансові деталі майбутньої угоди наразі не розголошуються. Станом на червень 2025 року "Цитрус" має приблизно 40 магазинів по Україні, тоді як у Yabluka їх близько 30.
За даними Forbes, сайт інтернет-магазину "Цитрус" щомісяця відвідує понад 600 000 користувачів, що вдвічі більше, ніж у Yabluka. Також мережа має партнерство з Apple через офіційного дистриб'ютора – компанію Asbis.
Передісторія конфлікту
"Цитрус" було засновано Григорієм Топалом і Дмитром Зінченком. З весни 2020 року між ними виник корпоративний конфлікт: за словами Зінченка, Топал усунув його від управління і забрав його частку в бізнесі.
У 2021 році Зінченко долучив до конфлікту Геннадія Корбана – відомого гравця на ринку недружніх поглинань. Корбан придбав 50% у компанії ЗТ-Інвест, яка володіє торговими марками "Цитрус". Ще 50% залишилися у Топала.
Структура "Цитрусу" досі залишається фрагментованою – у бізнесу немає єдиної керуючої компанії, він складається з кількох окремих юридичних осіб.

