/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fca92f56d7ca9ff1793e984c1c3e6e111.jpg)
Дика гоночна концепція Toyota GR Hypercar несподівано вразила публіку на Ле-Мані
Новий концептуальний болід Toyota дебютував на трасі Сарте в Ле-Мані, демонструючи агресивніший дизайн та гібридну силову установку, що працює на водні. Автовиробник продовжує досліджувати потенціал водневих технологій у автоспорті, розглядаючи це як один із шляхів до карбонової нейтральності.GR LH2 зберігає базові параметри попередника – 5100 мм завдовжки та 2050 мм завширшки. Дизайн оновився: з’явилися компактніші світлодіодні фари, перероблені повітрозабірники, більший антикрило та виразніший задній спойлер. Водневий двигун працює в парі з гібридною системою, хоча детальні технічні характеристики поки не розголошуються.Компанія активно тестує водневі технології в реальних гоночних умовах – зокрема, через участь модифікованого GR Corolla у довготривалих перегонах. Паралельно Toyota працює над розвитком інфраструктури для виробництва та дистрибуції водню, що є критично важливим для майбутнього цього виду палива.Цьогорічні 24-годинні перегони Ле-Ман мають особливе значення для Toyota – вони відзначають 40-річчя з моменту першої участі японського бренду в легендарній гонці. Два звичні GR010 Hybrid у червоно-білій та чорній ліворіях будуть боротися за перемогу, яку Toyota останній раз здобувала у 2022 році.Розробка водневих гоночних болідів є частиною ширшої стратегії з декарбонізації автоспорту. Хоча водневі технології поки залишаються нішевими, їх впровадження у вимогливих умовах довготривалих перегонів може прискорити розвиток комерційних рішень для масового ринку. Особливий інтерес представляє комбінація водневого двигуна з гібридною системою, що потенційно може поєднувати екологічні переваги з високою продуктивністю.

