Гібридна система Bugatti важить менше, ніж лише один їхній колишній двигун V16
Гібридна система Bugatti важить менше, ніж лише один їхній колишній двигун V16

Гібридна система Bugatti важить менше, ніж лише один їхній колишній двигун V16

Компанія Bugatti опублікувала нове відео про розробку свого майбутнього гіперкара Tourbillon. У ньому генеральний директор Mate Rimac розповів про ключові особливості гібридної силової установки з V16 двигуном та електричними компонентами.Гібридна система Tourbillon не тільки не збільшила вагу авто, а й зробила його легшим. Завдяки відмові від турбін та оригінальній конструкції акумулятора (у формі літери Т) вдалося досягти ваги всього 430 кг для всієї силової установки.Крім вражаючої потужності, Tourbillon здатний проїхати до 60 км лише на електричній тязі. Проте, навряд чи ця функція буде часто використовуватись власниками такого автомобіля.Розробники зіткнулися з серйозними викликами при компонуванні переднього багажника, де розмістили два електромотори, систему охолодження акумулятора та місце для вантажу. Наступні відео з серії, ймовірно, розкриють більше технічних деталей цієї унікальної розробки.Незважаючи на загальний тренд на електрифікацію, Bugatti зумів створити гібрид, який не лише перевершує попередні моделі за характеристиками, але й зберігає ту саму “емоційність”, властиву автомобілям з ДВЗ. Особливо вражає підхід до зменшення ваги – зазвичай гібридні системи значно її збільшують, як це сталося, наприклад, у нових моделях BMW.

Джерело матеріала
loader