ПФУ запровадив нові правила для роботодавців: подавати дані тепер можна інакше
ПФУ запровадив нові правила для роботодавців: подавати дані тепер можна інакше

ПФУ запровадив нові правила для роботодавців: подавати дані тепер можна інакше

Пенсійний фонд України запровадив нову електронну послугу, яка дозволяє роботодавцям оперативно подавати відомості про зміни у трудових відносинах. Відповідна функція вже доступна в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ.

Нова система дає змогу роботодавцям у режимі реального часу повідомляти про різноманітні кадрові зміни на підприємстві. Зокрема, через портал можна подавати дані про оформлення нових працівників на роботу, переведення співробітників до інших підрозділів підприємства, а також про зміну посади або постійного місця роботи.

Крім того, система передбачає можливість оперативно повідомляти про припинення трудових відносин, тобто звільнення працівників, їх поновлення на посаді, а також про тимчасове припинення або відновлення трудового договору. Усі ці операції тепер можна здійснювати миттєво, без затримок.

ПФУ запровадив нові правила для роботодавців: подавати дані тепер можна інакше - Фото 1

Користуватися новою функцією можуть представники роботодавця, яким надано відповідні повноваження для перегляду та введення відомостей про трудові відносини співробітників.

Це значно спростить документообіг між підприємствами та Пенсійним фондом, а також забезпечить своєчасне оновлення інформації про застрахованих осіб.

Раніше українцям розповіли, як змінилися правила призупинення та припинення трудових договорів.

Джерело матеріала
loader
loader