/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F0b3aaf15b5f9ebb32eaad260cc33bd3d.jpg)
Захоплення цієї країни мобільними будинками стрімко зростає
Популярність автохаток у Німеччині досягла нового рівня. Якщо раніше це був нішевий спосіб життя, то зараз це справжній тренд. Більше мільйона зареєстрованих автохаток означає, що мільйон сімей готові відмовитися від готелів на користь мобільного життя.За даними Федерального управління автомобільного транспорту Німеччини (KBA), найпопулярнішою базою для переобладнання залишається Fiat Ducato від Stellantis – він становить 42,6% від загальної кількості автохаток у країні.Німеччина безперечно лідирує на європейському ринку. У 2024 році тут було зареєстровано 96 392 нових автохатки та причепи, що становить майже половину від загальноєвропейських показників. Франція та Великобританія значно відстають.Статистика показує, що основна аудиторія власників автохаток – люди похилого віку. Найбільша група (32%) – це люди у віці 60-69 років. Молодь до 30 років практично не цікавиться таким видом транспорту – їх частка становить лише 1,7%.Що стосується палива, то 97,4% автохаток працюють на дизелі. Електромобілі складають лише 0,00015% від загальної кількості, що свідчить про консервативність цього ринку.Цікаво, що після пандемічного спаду 2022 року (падіння на 17,6%), ринок продовжує стабільно зростати. У 2024 році було продано 74 718 нових автохаток, що майже втричі більше, ніж у 2014 році. Це свідчить про те, що тенденція до мобільного способу життя продовжує набирати обертів, особливо серед старшого покоління.

