Не відкладайте: "Нафтогаз" звернувся до клієнтів з важливою вимогою
Не відкладайте: "Нафтогаз" звернувся до клієнтів з важливою вимогою

Не відкладайте: "Нафтогаз" звернувся до клієнтів з важливою вимогою

Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" звернулася до своїх клієнтів із проханням перевірити та оновити персональну інформацію. Для кого ця процедура обов'язкова, пояснили на офіційній Facebook-сторінці компанії.

Побутових споживачів попередили, що актуалізація даних є запорукою безперебійної роботи сервісів та запобігання можливим труднощам у майбутньому.

Квитанція "Нафтогазу", скріншот: Facebook

У компанії наголосили, що оновлення профілю – не формальність, а важлива складова якісного обслуговування та взаємодії з клієнтами.

Навіщо потрібна актуалізація даних:

  • правильного нарахування оплати за спожитий газ;
  • уникнення помилок у документах;
  • своєчасного отримання інформації з особового рахунку;
  • зручного доступу до онлайн-сервісів та передачі показників лічильника;
  • точного інформування споживачів.

"Нафтогаз". Фото: скрін youtube

У "Нафтогазі" пояснили, що оновити дані потрібно лише тим клієнтам, у яких відбулися зміни, наприклад:

  • змінилося прізвище;
  • змінилася контактна інформація – номер телефону або адреса електронної пошти;
  • змінилися паспортні дані.

Для процедури потрібно пройти ідентифікацію на сайті my.gas.ua. Споживачу потрібно перейти до розділу "Актуалізація даних" та внести необхідну інформацію.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, можна платити менше: як отримати знижку на газ у травні.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, гори довідок та порожні обіцянки: клієнтам "Нафтогазу" не повертають помилково сплачені кошти.

Теги за темою
Нафтогаз
Джерело матеріала
loader
loader