Акумулятор його Hyundai Ioniq 5 зберіг 88% ємності після 360 тисяч миль пробігу
Акумулятор його Hyundai Ioniq 5 зберіг 88% ємності після 360 тисяч миль пробігу

Акумулятор його Hyundai Ioniq 5 зберіг 88% ємності після 360 тисяч миль пробігу

Втрата ємності батареї – серйозна проблема, яка може обійтися власникам дорого. Хоча вартість залежить від моделі та потужності, нова батарея може коштувати чимало. Саме тому випадок Лі Йон Хіма викликає такий інтерес. Працюючи комівояжером, він наїздив неймовірну відстань. За 2 роки та 9 місяців його електромобіль подолав 360 395 миль (580 000 км).Це привернуло увагу Hyundai-Kia Research Institute, який вирішив перевірити стан акумулятора та силової установки. Хоча у Лі не було жодних скарг, компанія безкоштовно замінила батарею та двигун, щоб дослідити вживані компоненти.Дослідження показало, що після такого інтенсивного використання – відстані, більшої за відстань від Землі до Місяця – рівень зносу акумулятора становив лише 87,7%. Це вражаючий показник, враховуючи, що власник активно використовував швидку зарядку, яка, як відомо, швидше зношує батареї.Як пояснив представник Hyundai Юн Даль Йонг: “При розробці акумулятора ми створюємо модель прогнозування довговічності та перевіряємо її відповідність реальним умовам експлуатації. Саме тому ми досліджуємо батареї клієнтських авто з високим пробігом”. Зазвичай компанія використовує таксі для таких тестів, але Ioniq 5 Лі встановив рекорд за пробігом серед усіх досліджених моделей.Економія на обслуговуванні та паливіЛі розповів, що коли він їздив на авто з ДВЗ, через великий пробіг йому доводилося міняти олію кожні 15 днів. Попри регулярне ТО, компоненти двигуна та трансмісії постійно виходили з ладу.З Ioniq 5 ситуація інша – за весь час експлуатації йому довелося замінити лише базові витратні матеріали. На позначці 410 105 миль (660 000 км) для звичайного авто знадобилося б 66 замін олії, 8 комплектів свічок, 13 замін гальмівної рідини та 11 замін трансмісійної олії. Це не враховуючи зносу інших деталей.За підрахунками Hyundai, таке обслуговування обійшлося б у 8 612–9 330 доларів. Для Ioniq 5 ця сума значно менша – лише 1 076 доларів.Лі також значно заощадив на паливі. За розрахунками, турбований Tucson з двигуном 1.6 л витратив би палива на 57 412 доларів. У той час як витрати на зарядку Ioniq 5 склали близько 35 882 доларів. Різниця в 21 530 доларів – значний показник.Окрім економії, електромобіль практично не викликав проблем. Однак після 403 891 милі (650 000 км) пристрій для повільної зарядки перестав працювати через природний знос.Автомобіль продовжує їздити, і його пробіг уже перевищив 416 940 миль (671 000 км). Але тепер він отримає відпочинок – Лі змінив роботу і тепер буде їздити менше.

Джерело матеріала
loader
loader