/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fb9f2b6ce4e4ab7ed6a73a38879d4add7.jpg)
Buick показав оновлений кросовер Electra Е5
Американська компанія Buick представила оновлений кросовер Electra E5. Автомобіль отримав свіжий дизайн, розширений пакет опцій та оновлену лінійку моторів.
Кросовер отримав більш обтічний і менш химерний дизайн з передньою частиною у вигляді акулячого носа, м’якими вигинами та більш агресивним бампером. Автомобіль отримав приховані дверні ручки, датчик дощу та тонкий сріблястий декор. Новий Electra E5 також хизується новими задніми ліхтарями, а також 18- або 19-дюймовими колесами. Для дорогих версій передбачено панорамний люк у даху та інші опції.
В інтер’єрі розширили кількість м’яких на дотик матеріалів, які тепер покривають 64% контактних поверхонь. Задні сидіння відкидаються на 27 градусів для більшої зручності. Центральне місце відведено 30-дюймовому вигнутому дисплею, що об’єднав шкалу приладів з екраном інфо-розважальної системи, яка підтримує Apple CarPlay. Buick також підтвердив, що E5 отримав голосовий помічник на основі штучного інтелекту SAIC-GM. Він обіцяє реагувати протягом мілісекунд та може виконувати до десяти послідовних голосових команд.
Кросовер має «преміальну» ізоляцію та двошарове акустичне скло. Завдяки цьому рівень шуму в салоні не перевищує 22 дБ, що, за словами виробника, робить його одним із тихих електромобілів на ринку.
Electra E5 початкового рівня оснащена шкіряним кермовим колесом, аудіосистемою з 8 динаміками, передні сидіння з комбінованим оздобленням з тканини та шкіри, крісло водія має електрорегулювання в 8 напрямках. У дорожчих комплектаціях передбачено шкіряне оздоблення салону, підігрів передніх крісел та аудіосистема Bose преміумкласу з 14 динаміками.
Покупці знайдуть безліч стандартних систем допомоги водієві, таких як адаптивний круїз-контроль, утримання в центрі смуги руху та попередження про лобове зіткнення. Крім того, список обладнання включає системи автоматичного екстреного гальмування, попередження про перешкоди у сліпих зонах та попередження про виїзд зі смуги.
Доступні три різні силові агрегати. Модель початкового рівня оснащена батареєю місткістю 65 кВт-год, яка забезпечує запас ходу CLTC 515 км. Вона працює у парі із встановленим спереду електродвигуном потужністю 180 кВт/245 к.с. та крутний момент 330 Нм. Він дозволяє E5 розганятися від 0 до 100 км/год за 7,7 сек і розвивати максимальну швидкість до 180 км/год. Наступна версія має батарею місткістю 68,4 кВт-год, яка збільшує запас ходу до 545 км. Двигун аналогічний, але інші параметри дозволяють розганяти кросовер до 100 км/год за 7,5 с. Топова версія постачається з батареєю місткістю 76,8 кВт-год. Вона забезпечує запас ходу до 620 км. Розгін до першої сотні займає 7,8 с.
Акумулятори розроблені спільно з CATL. Вони стали ефективнішими та заряджаються на 30% швидше. В результаті за 20 хвилин на швидкісній станції постійного струму можна забезпечити для Е5 запас ходу до 350 км.
Ціни на новинку стартують із 149 900 юанів ($20852) за базову версію та досягають 169900 юанів ($23635) за топову версію Premium Edition.

