/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F965834344d45ab69756b5e46ca74a036.jpg)
McDonald’s і Coca-Cola пояснили свою позицію щодо Росії
Компанії заперечили повернення
Про це йдеться у листах компаній до ініціативи B4Ukraine, повідомляє 24 Каналз посиланням на Bloomberg.
- У McDonald’s підкреслили, що дотримуються підходу, який у 2022 році став основою для виходу з російського ринку. Йдеться про 5 ключових критеріїв: законність діяльності, свобода операцій, репутаційні наслідки, відповідність цінностям компанії та економічна доцільність. Усі ці пункти залишаються чинними й нині.
"Принципи, що лежать в основі нашого рішення залишити російський ринок, залишаються актуальними й сьогодні", – заявив Джон Беннер, головний директор McDonald’s із глобального впливу.
- У Coca-Cola вказали, що компанію стримують санкції та юридичні обмеження, які залишаються чинними і суттєво ускладнюють можливість повернення на російський ринок.
Продукція Coca-Cola все ще є в Росії
Хоча Coca-Cola офіційно заявила про вихід з Росії у 2022 році, її продукція все ще доступна в країні через механізми паралельного імпорту.
Крім того, Multon Partners – розливальна компанія в Росії, підконтрольна Coca-Cola HBC, – після припинення виробництва оригінальної Coca-Cola почала випуск аналогічного напою під назвою "Добра кола".
Сьогодні цей бренд займає близько 13% російського ринку безалкогольних напоїв, тоді як оригінальна Coca-Cola зберігає 5% частки.

