Spotify виплатив понад $100 млн подкастерам, щоб конкурувати з іншими платформами
Spotify виплатив понад $100 млн подкастерам, щоб конкурувати з іншими платформами

Spotify виплатив понад $100 млн подкастерам, щоб конкурувати з іншими платформами

Компанія Spotify заплатила понад $100 млн видавцям і творцям подкастів з січня цього року, пише The New York Times. Ці виплати — результат програми запущеної у 2025 році, яка відкрила нові джерела доходу для подкастерів.

Але також це спроба залучити більше творців і їхню аудиторію на стримінгову платформу, адже зростання популярності відеоподкастів спонукало багатьох із них перейти на YouTube.

Як пише видання, у сфері подкастингу почав домінувати формат із відео. За даними дослідження Edison Research у січні, понад половина американців віком від 12 років дивилися відеоподкасти переважно на YouTube.

YouTube заявляє, що щомісяця охоплює мільярд споживачів подкастів, що робить його домінуючою платформою у цій сфері, залишаючи колишні аудіоорієнтовані платформи на кшталт Spotify та Apple Podcasts позаду. (Spotify запровадив відеоподкасти у 2019 році.)

Якщо порівнювати з YouTube, Spotify — аутсайдер на ринку подкастів: лише близько 170 мільйонів щомісячних слухачів подкастів серед загальної аудиторії в 675 мільйонів. Один із показників того, наскільки Spotify відстає від лідера: YouTube виплатив понад $70 млрд творцям і медіакомпаніям у період із 2021 по 2024 роки.

Нова партнерська програма Spotify має на меті послабити домінування YouTube. Раніше вони платили креаторам лише через модель поділу рекламного доходу, подібно до YouTube.

Тепер компанія також надає винагороди за завантаження відео: відповідні автори можуть заробляти додатково залежно від того, наскільки активно преміумпередплатники взаємодіють із їхніми відео.

Нагадаємо, раніше Spotify виплатив майже 1 500 артистам понад $1 млн роялті за прослуховування у 2024 році, а їхній загальний дохід від записаної музики, ймовірно, перевищив $4 млн.

Джерело матеріала
loader