/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F9852b6b29fb6a06552714b5e8243e76d.jpg)
Новий електричний пікап Isuzu готується показати переваги над дизельними моделями
Isuzu виходить на ринок електричних пікапів зі знайомим дизайном та новою силовою установкою. Виробник офіційно представив серійну версію повністю електричного пікапа D-Max, який з’явиться на європейських дорогах у 2026 році.Зовні автомобіль майже не відрізняється від звичайної моделі, але під капотом пропонує екологічну альтернативу без втрати практичності, за яку цінують D-Max. Комерційні підприємства та приватні покупці, які хочуть відмовитися від дизеля, але зберегти вантажопідйомність, можуть розглянути цю модель.Isuzu позиціонує D-Max EV як перший серійний електричний пікап у Європі з повною комерційною функціональністю. Його основними конкурентами стануть майбутні електричні версії інших пікапів.Зовні електрична версія майже не відрізняється від моделей з ДВЗ. На відміну від концепту, серійний D-Max EV не отримав глухої решітки радіатора. Зміни обмежуються невеликими деталями, такими як спеціальні позначки та відсутність вихлопної труби. Порт зарядки розташований на місці звичайного бензобака.Для презентації D-Max EV отримав ексклюзивний синій колір Norwegian Blue з чорними акцентами та 18-дюймовими дисками. Модель буде доступна у двох комплектаціях з варіантами кабіни – подовженою та подвійною.Два електродвигуни та повний привідD-Max EV оснащений двома електродвигунами сукупною потужністю 188 к.с. (140 кВт) та крутним моментом 325 Нм. Це на 27 к.с. більше, ніж у дизельної версії, але на 35 Нм менше крутного моменту. Привід повний, з режимом Rough Terrain Mode, як у звичайній моделі.Розгін до 100 км/год займає 10,1 секунди, а максимальна швидкість – 129 км/год. Вантажопідйомність перевищує 1000 кг, а буксирувальна здатність – 3,5 тонни. Кліренс становить 210 мм, а глибина подолання броду – 600 мм.Акумулятор та зарядкаЛітій-іонний акумулятор ємністю 66,9 кВт·год забезпечує запас ходу 263 км. Швидка зарядка потужністю до 50 кВт дозволяє зарядити батарею з 20% до 80% за годину. Гарантія на акумулятор – 8 років або 160 900 км.Електричний пікап побудований на модифікованій рамі звичайного D-Max, але ззаду встановлено систему De-Dion замість ресор для покращення комфорту.Світова прем’єра Isuzu D-Max EV відбулася на виставці комерційного транспорту у Бірмінгемі у 2025 році. Продажі у Великій Британії почнуться у другій половині 2025 року, а перші поставки – у березні 2026. Модель також буде доступна у деяких європейських країнах, зокрема в Норвегії.

