Audi RS5 демонструє величезні вихлопні системи та зарядження від мережі
Audi RS5 демонструє величезні вихлопні системи та зарядження від мережі

Audi RS5 демонструє величезні вихлопні системи та зарядження від мережі

Audi готує до випуску наступне покоління седана і універсала RS5, які замінять моделі RS4 і матимуть нову гібридну силову установку. Високопродуктивний варіант має унікальний передній кінець і характерні вихлопні труби. Audi представила модель минулого літа, і тепер вони готуються до випуску топової версії RS5 і RS5 Avant. Прототипи нещодавно були помічені під час тестування на трасі Нюрбургринг.Одягнуті в візерунковий камуфляж, високопродуктивні моделі йдуть в ногу зі своїми попередниками. Хоча передній кінець в основному лишається без змін, є помітні відмінності, включаючи трохи перероблений бампер з більшими вентиляційними отворами. Нижній впуск також міняє сітку медуз для більшої “X”-подібної конструкції.Найбільш помітна різниця — ззаду, оскільки тут подвійна вихлопна система з масивними вихлопними трубами. Вони вбудовані у вибуховий бампер, який має невеликий дифузор, а також вертикальні елементи. Ми також можемо побачити нові відбивачі з горизонтальним макетом.Зміни не закінчуються тут, оскільки модель має вентиляційні отвори на передніх крилах, а також спортивні бічні пороги. Найцікавіше, є бічний зарядний роз’єм, що натякає на гібридну силову установку моделі.Audi тримає в секреті деталі, проте чутки вказують на те, що модель може використовувати версію рядного твінтурбованого V6 об’ємом 2,9 літра з RS4. Вона видає 444 к. с. (331 кВт / 450 к. с.) і 443 фунт-фут (600 Нм) крутного моменту, що дозволяє універсалу розганятися від 0 до 100 км/год за 4,1 секунди до досягнення обмеженої верхньої швидкості 250 км/год.Гібридна система надасть значний потужний удар і дасть можливість моделі боротися з . Останній використовує гібридну силову установку, що складається з турбованого чотирьохциліндрового двигуна об’ємом 2,0 літра, задньої електричної машини, батареї ємністю 6,1 кВт·год, та повного приводу 4MATIC+. Це надає автомобілю комбінований вихід 671 к. с. (500 кВт / 680 к. с.) і 752 фунт-фут (1,018 Нм) крутного моменту.Крім високотехнологічної силової установки, можна очікувати міцну гальмівну систему та спортивно налаштовану підвіску. Цей комплект поєднаються зі знайомим салоном з 11,9-дюймовим цифровим приладовим кластером, 14,5-дюймовою інфотейнмент-системою, та наявним 10,9-дюймовим дисплеєм для переднього пасажира.

Джерело матеріала
loader