/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F2ca1a70f8e883a9fa31a32b9e1f86237.jpg)
Китайці в захваті від електричного позашляховика Mazda з додатковим діапазоном EZ-60
Багато виробників автомобілів старої школи мають проблеми зі стрімким розвитком китайських стартапів та їх інноваційних нових електромобілів. Однак, на початку цього тижня, Mazda представила електричний SUV під назвою EZ-60, який вже здобув чималу увагу в країні. Він також дуже популярний, оскільки понад 10 000 попередніх замовлень було розміщено за 48 годин з моменту його представлення.Машина не схожа на будь-яку Mazda, продану де-небудь у світі. Завдяки співпраці з Changan, вона фактично має спільну платформу з моделлю S07, одним із новіших електричних SUV народної республіки.Читайте:За інформацією , Mazda забезпечила 10 060 попередніх замовлень на EZ-60 за два дні з моменту його представлення. Це сталося незважаючи на те, що покищо SUV було показано лише у вигляді версії з продовженим діапазоном ходу, а подробиці про електричну версію батареї ще не були оголошені.Однак не слід сплутувати попередні замовлення з реальними продажами. По-перше, покупці не зобов’язані придбати автомобіль. Крім того, попередні замовлення можна розмістити лише за 10 юанів, що еквівалентно 1,40 долара США. Не всі, хто це зробив, дійсно куплять автомобіль, але це стандартна ситуація у галузі – відсоток лише в кожному випадку варіюється.Хоча Mazda використовує основи китайського SUV, вона чудово підкинула EZ-60 знайому японську зовнішність. Це важливо, оскільки він буде продаватися не лише в , але й в інших країнах, де він буде відомий як CX-6e. Нажаль, США – один із ринків, де його не буде.Версія з продовженим діапазоном ходу EZ-60, представлена на Шанхайському автосалоні, має 1,5-літровий атмосферний чотирьохциліндровий двигун, що виступає в ролі генератора для батареї на 31,7 кВт⋅год, яка приводить задній вісь 255-сильним електродвигуном. Як вже зазначено, Mazda поки не розкрила характеристики , і буде цікаво подивитися, як на це реагуватимуть покупці.
