Новий Ranger Wildtrak 2025: не лише звичайний пікап
Новий Ranger Wildtrak 2025: не лише звичайний пікап

Новий Ranger Wildtrak 2025: не лише звичайний пікап

Ford Ranger завдав одного зі штампованих ударів на австралійському ринку на протязі багатьох років, але його стрімкий підйом до слави з останньою моделлю нового покоління в 2022 році був неймовірно швидким. Якби ви сказали комусь десять років тому, що середньорозмірний пікап вирвався вперед від конкурентів, таких як Hilux, йому, мабуть, би засміялися в обличчя. У 2014 році старий Ranger посідав посаду у шанованому шостому місці у рейтингу продажів з реалізацією 26 619 одиниць, випереджаючи такі авто, як Mazda3 та Holden Commodore. Швидким кроком до 2023 року, він побив рекорд з реалізацією 63 356 одиниць, обігнавши Hilux більш, ніж на 2 000 одиниць. Його успіх у 2024 році закріпився на вершині з реалізацією 62 593 одиниць, майже на 10 000 більше, ніж у Toyota. Тому що стоїть за цим стрімким успіхом?Протягом останніх років Ranger став надзвичайно поширеним явищем на австралійських дорогах. Не дивно, що багато уваги приділено розробці цієї моделі в Ford Australia. Щоб з’ясувати, що це за фурор, ми нещодавно провели тиждень з популярним Ranger Wildtrak. Ми не розчарувалися.Новий Ranger 2025 року доступний в безлічі варіантів в Австралії, починаючи з найбільш простого XL Hi-Rider Single Cab вартістю від AU$36,880 (~$23,100) і закінчуючи Ranger Raptor за понад AU$90 000 (~$56,500), яким ми також нещодавно керували. Між цими моделями є понад десяток різних конфігурацій з однокабінками, двокабінками, різними двигунами, а також варіантами заднього та повного приводу.У США сім’я Ranger 2025 розпочинається з $33,080 та завершується на $55,820 для Raptor. Наш тестувальник був популярний Ranger Wildtrak із доступним 2.0-літровим двигуном, вартість якого починається з AU$69,640 (~$43,700) плюс витрати на автомобільну дорогу.2.0-літровий бітурбодизельний чотирьохциліндровий двигун відомий як ‘Panther’, але дещо схожий на ручне кітеня, хоча це дійсно не проблема. Він виробляє 206 к.с. (154 кВт) і 369 фунт-фут (500 Нм) крутного моменту та спарений з 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач. В пікапа також є система повноприводу з частковим включенням на задній осі і заблокований задній диференціал. За додаткові AU$5,400 (~$3,400) Wildtrak також доступний з 3.0-літровим турбодизелем V6, який розвиває 247 к.с. (184 кВт) і 443 фунт-фут (600 Нм), хоча 2.0-літровий виявився більш ніж достатнім.Форд зробив значні покращення у якості прийому Ranger порівняно з його попередником. Хоча у нього задачний міст та листові пружини ззаду, він залишався комфортним навіть на більшості дорожніх покриттів. Проте він не настільки пишний, як , що мене здивувало. З грузом у багажнику характер катання, безумовно, можна трохи поліпшити. Якщо говорити про теперішній стан, він хороший, але не винятковий.В очікуванні не встигли випробувати тягові можливості нового Ranger, але він має непогано оцінену тягову спроможність 3,500 кг (7,716 фунтів), що відповідає його конкурентам. Подібно до Raptor, тут є багато режимів водіння, включаючи Нормальний, Економія, Тяга/Перевезення, Слизька дорога/Бруд/Гупки та Пісок.ВердиктЗагалом, автомобіль, який ми тестували, є вражаючим пристроєм і не дивно, що новий Ranger став настільки популярний. Він виглядає більш сучасно, ніж всі його конкуренти, має величезну кількість технологій і широкий спектр здатностей. Однак вищі моделі, такі як Wildtrak, є досить дорогими, що можливо пояснює, чому деякі дешевші альтернативи з Китаю, такі як новий , набувають популярності.

Джерело матеріала
loader
loader