/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F35777762521a29e8d9cde2b6295b906a.jpg)
Українці отримують повідомлення про "чужі" борги: в Ощадбанку пояснили причину
Українці дедалі частіше стикаються з ситуацією, коли на їхній телефон надходять SMS-повідомлення від банку, адресовані зовсім іншій людині. Це не обов’язково пов’язано з шахрайством, але проблема — реальна. Втім, вирішити її можна швидко й віддалено.
Про це розповів голова правління «Ощадбанку» Сергій Наумов у своєму Telegram-каналі.
Як пояснив Наумов, причина в повторному продажу мобільних номерів. Мобільні оператори через певний час можуть передати неактивний номер новому абоненту. Якщо попередній власник прив’язував цей номер до банківського акаунта, новий користувач може почати отримувати повідомлення, які йому не призначені.
«Це буває тоді, коли мобільні оператори повторно продають неактивні номери новим абонентам», — зазначив Наумов.
Якщо ви отримуєте повідомлення від «Ощадбанку», які стосуються не вас, діяти потрібно за простим алгоритмом:
-
Зателефонуйте до контакт-центру «Ощадбанку» за номером:
0-800-210-800 (безкоштовно). -
Повідомте оператору, що на ваш номер надходять чужі SMS.
-
Оператор перевірить, до чийого профілю прив’язаний номер.
-
Після підтвердження, банк ініціює видалення вашого номера з чужого профілю.
-
Для безпеки, вам надішлють OTP-пароль (одноразовий код), який потрібно назвати оператору для завершення процедури.
«Все дуже просто та зручно», — запевняє Сергій Наумов, наголошуючи, що служба підтримки банку вирішує такі ситуації швидко та дистанційно.
Раніше ми розповідали, що гроші з карток масово зникають після онлайн-шопінгу: небезпека популярного маркетплейсу
Також, перевипуск картки – 350 грн: ПриватБанк приголомшив українців новими умовами
