Батьки, які втратили дітей через Інтернет, протестують біля офісу Meta в Нью-Йорку
Батьки, які втратили дітей через Інтернет, протестують біля офісу Meta в Нью-Йорку

Батьки, які втратили дітей через Інтернет, протестують біля офісу Meta в Нью-Йорку

45 сімей, які втратили дітей через онлайнові дії — від сексуального здирства до кіберзалякування — провели пильнування біля одного з офісів Meta на Манхеттені, щоб вшанувати пам’ять своїх дітей і вимагати від компанії дій і відповідальності. 

Багато хто був одягнений у біле, тримав троянди, таблички з написом «Мета-прибуток, діти платять ціну» та фотографії своїх померлих дітей у рамках — сцена, яка різко контрастувала з сонячним весняним днем ​​у Нью-Йорку. 

Хоча історія кожної сім’ї різна, їх об’єднує те, що «технічні компанії їх усіх ігнорували, коли вони намагалися зв’язатися з ними та попередити про те, що трапилося з їхньою дитиною», — сказала TechCrunch Сара Гарднер, генеральний директор Heat Initiative із захисту безпеки дітей, один із організаторів заходу. 

Одна мати, Перла Мендоза, сказала, що її син помер від отруєння фентанілом після прийому наркотиків, які він купив у дилера на Snapchat. Вона одна з багатьох батьків із подібними історіями, які подали позов проти Snap , стверджуючи, що компанія мало зробила для запобігання незаконному продажу наркотиків на платформі до або після смерті її сина. Вона виявила, що дилер свого сина публікує зображення, що рекламують сотні таблеток, і повідомила про це в Snap, але, за її словами, компанії знадобилося вісім місяців, щоб помітити його обліковий запис. 

«Його торговець наркотиками також продавав у Facebook», — сказав Мендоса TechCrunch. "Це все пов'язано. Він робив те саме в усіх цих програмах, [включаючи] Instagram. У нього було кілька облікових записів".  

Пильнування відбувається після нещодавнього свідчення інформатора Сари Вінн-Вільямс, яка розкриває, як Meta націлювала рекламу на підлітків віком від 13 до 17 років, коли вони почувалися пригніченими або пригніченими. Це також сталося через чотири роки після того, як The Wall Street Journal опублікував The Facebook Files, який показує, що компанія знала, що Instagram є токсичним для психічного здоров’я дівчаток-підлітків, незважаючи на применшення цієї проблеми публічно.  

Організатори заходу, серед яких також були правозахисні групи ParentsTogether Action і Design It for Us, передали Цукербергу відкритий лист із понад 10 000 підписів. У листі вимагається, щоб Meta припинила рекламу небезпечного контенту для дітей (включаючи сексуальний контент, расизм, ворожнечу, контент, який пропагує невпорядковане харчування тощо); запобігти сексуальним хижакам та іншим зловмисникам використовувати мета-платформи для спілкування з дітьми; і забезпечити прозоре та швидке вирішення повідомлень дітей про проблемний вміст або взаємодію. 

Батьки, які втратили дітей через Інтернет, протестують біля офісу Meta в Нью-Йорку - Фото 1

Ґарднер поклав лист на купу букетів троянд, які стояли біля офісу Мети на Ванамакер-плейс, а протестувальники скандували: «Будуйте майбутнє, де поважають дітей».

Протягом останнього року Meta запровадила нові заходи безпеки для дітей і підлітків у Facebook та Instagram, включаючи співпрацю з правоохоронними органами та іншими технологічними платформами для запобігання експлуатації дітей. Meta нещодавно представила підліткові облікові записи в Instagram, Facebook і Messenger , що обмежує, хто може зв’язуватися з підлітком у додатку, і обмежує тип вмісту, який власник облікового запису може переглядати. Нещодавно Instagram почав використовувати ШІ, щоб знаходити підлітків, які брешуть про свій вік, щоб обійти заходи безпеки. 

«Ми знаємо, що батьки стурбовані небезпечним або неприйнятним досвідом своїх підлітків в Інтернеті», – сказала TechCrunch Софі Фогель, речниця Meta. «Саме тому ми суттєво змінили досвід користування Instagram для підлітків з обліковими записами підлітків, які були розроблені для розв'язання головних проблем батьків. Облікові записи підлітків мають вбудовані засоби захисту, які обмежують, хто може зв’язуватися з підлітками, та контент, який вони бачать, і 94% батьків кажуть, що це корисно. Ми також розробили функції безпеки, щоб запобігти зловживанням, такі як попередження підлітків, коли вони спілкуються з кимось в іншій країні, і нещодавно співпрацювали з Childhelp, щоб запустити першу в своєму роді навчальну програму з онлайн-безпеки, яка допомагає учням середньої школи розпізнавати потенційну онлайн-шкоду та знати, куди звернутися за допомогою».

Гарднер каже, що дії Мети недостатньо допомагають закрити прогалини в безпеці.

Наприклад, за словами Гарднера, попри суворішу політику Meta надсилання приватних повідомлень для підлітків, дорослі все одно можуть звертатися до дітей, які не в їхній мережі, через коментарі до публікацій і просити їх схвалити їхній запит у друзі. 

«У нас були випадки, коли дослідники продовжували підписуватися як 12- чи 13-річна дитина, і протягом кількох хвилин вони отримували справді екстремістський, жорстокий або сексуальний контент», – сказав Гарднер. «Тож це явно не працює, і цього недостатньо».

Гарднер також зазначив, що нещодавні зміни Meta у політиці перевірки фактів і модерації вмісту на користь приміток спільноти є сигналом того, що компанія «звільняється від відповідальності, а не нахиляється».

Meta та її армія лобістів також очолювали опозицію до Закону про безпеку дітей в Інтернеті, який не зміг пройти через Конгрес наприкінці 2024 року. Багато хто очікував, що цей законопроєкт буде прийнятий у Палаті представників після голосування в Сенаті, і він мав би запровадити правила щодо соціальних мереж, щоб запобігти залежності та психічному здоров’ю, які сайти спричиняють.

«Я думаю, що [Марк Цукерберг] має побачити, і в чому сенс сьогоднішнього дня, це показати, що батьки справді засмучені цим, і не лише ті, хто втратив власних дітей, а й інші американці, які прокидаються з цією реальністю та думають: «Я не хочу, щоб Марк Цукерберг приймав рішення щодо безпеки моєї дитини в Інтернеті», — сказав Гарднер. 

Джерело матеріала
loader