Перший електромобіль Ferrari може імітувати перемикання передач, подібно до Ioniq 5 N
Перший електромобіль Ferrari може імітувати перемикання передач, подібно до Ioniq 5 N

Перший електромобіль Ferrari може імітувати перемикання передач, подібно до Ioniq 5 N

Розробка та запуск електромобіля – виклик навіть для будь-якого бренду масового ринку, а для меншого виробника, такого як Ferrari, вступ до світу електрокарів – це не легка справа. Хоча, безсумнівно, у Ferrari є інженерна експертиза, її багата спадщина в мотоспорті може стати важким випробуванням для її вірних прихильників, які можуть ще не бути готові прийняти перехід на електрику.Цього року перший електромобіль від Ferrari нарешті дебютує. Наразі відомий як “Elettrica”, він очікується у формі хетчбек-кросовера. Два недавно виявлені патенти, виявлені , свідчать про те, що Ferrari має намір забезпечити, щоб автомобіль не втратив емоційної складової.Як? Можливо, шляхом впровадження штучних перемикань передач, схожих на ті, що зустрічаються в Hyundai Ioniq 5 N, разом із пристроєм звукового відтворення, що імітує воркотіння двигуна зовнішнього згоряння. Очевидно, для поціновувачів Ferrari тиша не може бути у їхньому автомобілі.Віртуальні передачі: Поклоніння традиціямЦі дві системи описані в парі патентів, недавно поданих в Європі. Перший описує комплект ‘віртуальних передач’, які Ferrari розробила для Elettrica, що використовує електромотор для імітації зміни крутного моменту традиційного двигуна та коробки передач. Ці віртуальні передачі можуть бути ввімкнуті за допомогою спеціальних ручок перемикання або вони можуть активуватися автоматично в залежності від виходів газу та гальма.За словами Ferrari, віртуальні передачі можуть змінюватися протягом 200-600 мілісекунд. Це досить схоже на систему Hyundai для , систему, яка тепер також присутня в Kia EV6 GT. Хоча деякі критики стверджують, що електрокари повинні акцентувати увагу на рівномірній, безперервній потужності, успішне відтворення досвіду з двигуном зовнішнього згоряння – перемога для любителів швидкості.Звук, який задовольняє. До певної міриДругий зосереджується на пристрої, який співпрацює з віртуальними передачами, щоб надати звуковий супровід, натхнений двигуном зовнішнього згоряння. Це не перший раз, коли Ferrari пішла цим шляхом. У 2023 році бренд створив дизайн для того, щоб принести аудіо-екстаз у майбутні електрокари.Останні показали цю аудіосистему у дії. Відео показує глибокий, басовий воркот, що дивовижно нагадує воркіт потужного двигуна зовнішнього згоряння. Чи цього звуку вистачить, щоб пом’якшити біль по відсутності легендарного реву двигуна Ferrari, залишається питанням.

Джерело матеріала
loader