Маверік коштує на $4K менше, ніж EV від Slate, і не потрібно навіть крутити віконами
Маверік коштує на $4K менше, ніж EV від Slate, і не потрібно навіть крутити віконами

Маверік коштує на $4K менше, ніж EV від Slate, і не потрібно навіть крутити віконами

Slate’s електричний вантажівка за $28 тис. все ще знаходиться в стадії розробки, тим часом Maverick від Ford вже доступний. Maverick пропонує кращу дальність, місткість для буксирування та ефективність, ніж електричний автомобіль Slate. Виробництво електричного вантажівки Slate планується почати наприкінці 2026 року.Очевидно, що Slate звертає на себе увагу зараз. Їхній новий вантажівка, який може бути перетворений на SUV, виглядає перспективним, оскільки він усуває зайве, спрямовуючись на створення доступного, практичного транспортного засобу. Крім того, він має електричну трансмісію, що допомагає знизити витрати на експлуатацію.Все звучить добре, чи не правда? Теоретично, це приваблива можливість, але ось проблема: те, що Slate пропонує на майбутнє (плюс набагато більше), вже доступно сьогодні у формі автомобіля Ford Maverick XL.**Ціна: Обіцянки проти Реальності**Почнемо з його найбільшої переваги, через яку інтернет у першу чергу помчав: ціна. Недавно представлений пікап Slate “обіцяє” початкову ціну “близько $28,000”, але це далеко не закріплено. За умови, що нічого не зміниться, і це величезне припущення, якщо врахувати федеральний податковий кредит у розмірі $7,500, ціна базової моделі теоретично може впасти до близько $20,500. Проте це всього лише гіпотетичні розрахунки. Оскільки адміністрація Трампа неодноразово висовувала ідею про припинення цих кредитів, ніхто не знає, що станеться наприкінці 2026 року, коли він, мабуть, з’явиться на ринку.**Більше:**З іншого боку, в той час, як ви читаєте це, ви можете заїхати в будь-який дилерський центр Ford і виїхати на Maverick XL 2024 року за $23,920. Це за модель оснащену 250-сильним 2,0-літровим турбодвигуном EcoBoost. Якщо ви дивитесь на 2025 MY, ціни починаються з $26,995 за модель з гібридним FWD на 191 к.с. і $27,570 за модель AWD EcoBoost на 250 к.с. І це до додаткових угод або можливих стимулів, плюс, звичайно ж, вартість доставки.**Діапазон та Ефективність**Тепер давайте поговоримо про ефективність та дальність. Вантажівка Slate “обіцяє” дальність 150 миль в базовій версії, приводиться в рух батареєю ємністю 52.7 кВт. Немає сумнівів, що опційна батарея об’ємом 84,3 кВт, яка пропонує до 240 миль ходу, виглядає більш привабливою, але вона буде вам дорожче. За словами детройтської компанії, для її заряджання знадобиться від 4 до 8 годин. З метою порівняння базових моделей, ми зосередилися на Maverick XL 2024 року з 2,0-літровим турбодвигуном, який є найбільш доступним варіантом, який ви можете купити зараз. Цей базовий комплектація отримує 26 миль за галон, відповідно до EPA. Між тим, модель з двигуном на 191 к.с. може забезпечити до 42 миль на галон у комбінації.I не забувайте про зручність. Ви можете заправити Maverick на будь-якій заправці в Америці близько 3 хвилин. Не треба чекати годинами, поки ваша вантажівка “заряджається”, молитися, що заправна станція не буде зайнятою або, знаєте, цілковитою поломкою. Якщо підрахувати, дані EPA Maverick дають вам майже 430 миль ходу, тоді як вантажівка Slate обіцяє досягти третини цього, за умови, звісно, що на вулиці не морозно або що-небудь інше.**Характеристики**Суттєві параметри:
– **Модель:**
– *2024 Maverick XL*
– *Slate EV*
– **Колісна база:**
– *121,1 дюйма*
– *108,9 дюйма*
– **Довжина:**
– *199,7 дюйма*
– *174,6 дюйма*
– **Ширина:**
– *77,9 дюйма*
– *70,6 дюйма*
– **Висота:**
– *68,7 дюйма*
– *69,3 дюйма*
– **Довжина кузова:**
– *54,4 дюйма*
– *60,0 дюйма*
– **Об’єм кузова:**
– *33,3 куб. фута*
– *35,1 куб. фута*
– **Об’єм переднього багажника:**
– *немає*
– *7 куб. футів*
– **Місця/двері:**
– *5 / 4*
– *2 /2*
– **Двигун:**
– *2.0L Турбо*
– *Одноканальний електро*
– **Привід:**
– *FWD / AWD*
– *RWD*
– **Потужність:**
– *250 к.с.*
– *201 к.с. (150 кВт)*
– **Крутний момент:**
– *277 фунт-фут*
– *—*
– **Дальність:**
– *429 миль*
– *150 – 240 миль*
– **Заповнюється за:**
– *3 хвилини*
– *4-8 годин*
– **Буксирування:**
– *2,000 фунтів*
– *1,000 фунтів*
– **Навантаження:**
– *1,500 фунтів*
– *1,400 фунтів*Концепція Slate має цікаві ідеї, такі як змінні бічні панелі та модульні деталі, але давайте будемо чесні: цікаві функції не завжди виживають в реальності ям, вантажів та субтитрових ранків.Щодо вантажопідйомності, давайте розглянемо характеристики. Slate може буксирувати до 1,000 фунтів і перевозити 1,433 фунта вантажу. У той ж час, базовий Maverick подвоює потужність буксирування до 2,000 фунтів і має вантажопідйомність 1,500 фунтів. Вантажівка Slate має кузов завдовжки п’ять футів, тоді як у Maverick він трошки менший і складає 4,5 фута.Зрештою, Maverick – це справжня вантажівка, з справжнім кузовом та справжньою гарантією від бренду, який існує понад століття. Порівняно з вантажівкою Slate: невипробуване електричне авто зі стартапними мріями та мінімальним досвідом, хоча їм вдалося стати вірусними. Вони заслуговують на це.Звичайно, візія Slate заслуговує певної кредитування. Вони намагаються вирішити реальну проблему: нові автомобілі стають занадто дорогими. Проте Ford Maverick доводить, що вам не потрібно жертвувати практичністю або використовуваністю, щоб попасти в цю солодку точку. Ви можете зараз увійти в салон і виїхати на функціональному, паливоекономному пікапі, який існує насправді.Вам не потрібно чекати на щось, що “можливо” з’явиться якось у майбутньому, сподіваючись, що воно якось уникне масштабних пасток, у які інші компанії впадали раніше.Можливо, Slate це реалізує. Можливо, ні. Але поки що найкращий бюджетний пікап-кросовер EV – не футуристичний вантажівка, а той, що має логотип Blue Oval, і стоїть на вашому місцевому дилерському центрі. **вніс вклад у цю статтю**.

Джерело матеріала
loader