Яку каву обирає покоління зумерів? Виробники помітили новий тренд
Яку каву обирає покоління зумерів? Виробники помітили новий тренд

Яку каву обирає покоління зумерів? Виробники помітили новий тренд

Кава без кофеїну – новий тренд. Молоді споживачі з покоління зумерів все частіше віддають перевагу декафу. Про це пише «Главком» із посиланням на Baltijas Balss.

За даними Euromonitor, 46% споживачів різного віку замислюються про скорочення споживання кофеїну, а майже 50% молодих людей п'ють декаф щонайменше двічі на тиждень.

Бум попиту на декаф змінює ринок. Виробники кави без кофеїну відзначають зростання виторгу. Причому це відбувається у всьому світі – у США, Європі та Азії.

Деяким перехід на декаф навіть показано. Гастроентеролог Сергій Лопатін зазначив, що безкофеїновий напій рекомендований людям з хронічними захворюваннями ШКТ, проблемами із серцево-судинною та нервовою системою, розладами сну, а також вагітним і тим, хто просто надто чутливий до кофеїну.

Якщо проблем зі здоров'ям немає, переходити на декаф не має сенсу. Адже з кофеїном зникають і смак, і приємний аромат, за який ми так любимо цей напій. Головне – не пити занадто багато: можна пити по 2-3 чашки гарної кави на день.

Постійне здуття та головний біль змусили Крістофера Меграта відмовитися від улюбленого напою та наважитись незвичайний експеримент та відмовитись від кави на користь зеленого чаю.  

Джерело матеріала
loader