/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fca7ceda6811e7957edf8e351c481062b.jpg)
Позов у Каліфорнії проти прямих продажів Scout може змінити спосіб, як ви купуєте автомобілі
Останній епізод тривалої сварки між дилерами та Scout Motors переріс у повномасштабний судовий процес. Асоціація дилерів нових автомобілів Каліфорнії (CNCDA) подала позов проти і Scout, звинувачуючи їх у обході закону. Зокрема, CNCDA хоче, щоб VW та Scout продавали свої автомобілі через дилерські центри, а не безпосередньо покупцям.Забудьте про вільні ринкові динаміки, дилери борються за свій кусень пирога і йдуть на суд, щоб переконатися, що отримають його.Більше: Президент CNCDA Браян Маас заявив, що «дилери VW будуть раді продавати вантажівки та великі позашляховики Scout, але їх партнер з виробництва забороняє їм це робити, повністю порушуючи закон Каліфорнії.” Тут звинувачення полягає в тому, що VW нібито порушує закон, дозволяючи клієнтам купувати автомобілі безпосередньо від них, оминаючи традиційну модель дилерів.Чи Вибірково Працює VW?Маас не зупинився на цьому. Він додав, «Volkswagen не може вибирати, які автомобілі продавати самостійно або через франшизний дилерський мережу, залишаючи для себе найбільш прибуткові або бажані автомобілі. Недозволена конкуренція пошкодить не лише дилерів, але й громади та покупців автомобілів, яким вони служать.”Звісно, він не згадав, як високі накрутки, подібні до тих, що представляє , завдають шкоду покупцям автомобілів. Відповідь Scout та VWНе минуло його, коли Scout та VW відповіли, і, як виявилося, обидва не згодяться з CNCDA. Після того, як асоціація дилерів відправила лист з вимогою припинити діяльність автомобільним компаніям минулого року, Scout відповів . «VWGoA не має дозволу від Scout Motors на продаж і не буде продавати або постачати електромобілі під брендом Scout в Каліфорнії чи в інших штатах. Scout Motors та бренд Scout існують і діють незалежно від VWGoA та його брендів, таких як Volkswagen та Audi,” – сказав генеральний юрист Scout, Ніл Сітрон.І якщо ви думаєте, що Scout відступить, подумайте ще раз. Сітрон додав, “Scout Motors не матиме справи з кимось, хто загрожує чи намагається інтимідувати його, безпосередньо чи опосередковано… якщо CNCDA вирішить втрутитися у це, Scout Motors наполегливо відстоюватиметься проти них.”Тепер, схоже, що Scout дійсно мусить це зробити – захищати себе в суді. CNCDA звинувачує автовиробників у недобросовісній конкуренції, недостовірній рекламі та вимагає цивільних штрафів, які можуть перевищити 35 мільйонів доларів.Цікаво, колищо Маас стверджує, що цей позов “посилає повідомлення кожному автовиробнику.” Це може стати “ось як обійти дилерів.” , Lucid та Rivian вже довели, що дилери необов’язкові. Якщо Scout та VW переможуть , це покаже автовиробникам-лідерам новий шлях до прямих продажів, модель, з якою споживачі, схоже, готові співпрацювати.

