Новий прототип зарядного пристрою — звучить точно так, як ми чекали від Hemi V8
Новий прототип зарядного пристрою — звучить точно так, як ми чекали від Hemi V8

Новий прототип зарядного пристрою — звучить точно так, як ми чекали від Hemi V8

Dodge ніколи не ховав свою любов до силі, і зараз потрібно впровадити версію ICE нової . Вперше було помічено прототип довгоочікуваної газової моделі публічно. Він дуже схожий на електричну версію, але Dodge вніс кілька ключових змін, щоб виділити її. Дивно, але найцікавіше тут можливо не візуально, а аудіально.Більшість вважали, що цей прототип, помічений в , у Facebook, це вже підтверджена модель Sixpack, яка використовує турбований рядний шість, яка буде доступна як у купе, так і у седані. Але незабаром після написання цієї статті, ми натрапили на два відео від YouTuber TK’s Garage, який стверджує, що отримав аудіо холодного запуску саме цього тестового автомобіля з виступаючими вихлопами.Якщо аудіозапис виявиться достовірним, ми визнаємо, що звукова нота під час запуску чітко звучить як традиційний Hemi V8, а не рядний шість RHO турбо. Ви можете послухати це у відео нижче.Повернення Hemi V8 Набирає ОбертівКомпанія Stellantis вже готується збільшити виробництво Hemi V8, починаючи в Мексиці перед переходом на завод в Мічигані для повернення цього двигуна в наступному поколінні Ram 1500. Представники Dodge натякали, що V8 може повернутися в новому Charger, навіть якщо автомобіль спочатку не був розроблений з урахуванням Hemi.Безумовно, це буде дороге підприємство для Stellantis, особливо з огляду на те, що 3,0-літровий турбований рядний шість не тільки конкурує з V8 за продуктивністю, а й перевершує його у формі атмосферного двигуна. Однак з несподівано низькими продажами електромобілів та великим попитом громадськості на V8, не неможливо уявити, що Stellantis зробить такий крок.Деталі Прототипу та Візуальні ВідмінностіСхоже, прототип був помічений в Аризоні з заводськими номерами з Мічигану. Ця конкретна машина має дві двері і вибухові вихлопи, що торкаються під ним. Наразі вони виглядають трохи дивно, переважно через надмірну довжину, але це, ймовірно, тимчасове обладнання для тестування. Очікуйте більш вдосконаленого дизайну для серійної версії.Найочевидніша відмінність між ICE Charger та EV – це капот. Тоді як електрична модель має передній аеродинамічний пасаж R-Wing від Dodge, газова модель має більш традиційний капот. Також він включає напис “Sixpack” на невеликій вентиляційній щілині, розташованій у верхній частині надутого капоту, що, знову ж таки, може бути лише для тестування, якщо це дійсно оснащено V8.Dodge вже підтвердив плани запропонувати дві версії Charger Sixpack. Обидві будуть використовувати турбовану 3,0-літрову Hurricane рядну шість, яка зустрічається в інших продуктах Stellantis, але потужність буде різнитися. Стандартний Charger Sixpack видаватиме 420 к.с., тоді як флагманська модель похвалиться 550 к.с. Цей двигун перевершує старі Hemi V8 об‘ємом 5,7 літра та 6,4 літра попереднього покоління Charger та Challenger, але не має достатньої потужності, щоб конкурувати з 6,2-літровим наддувним V8 Hellcat від Dodge.Компанія пришвидшила запуск Charger Sixpack кілька місяців тому в надії компенсувати низький попит та продажі EV. Проте нещодавно виявилося, що мита Трампа для автомобільної промисловості кинули в усьому відділі.Stellantis нещодавно призупинила виробництво на заводі Windsor Assembly Plant, де виробляють Charger поряд із Chrysler Pacifica та Voyager. Хоча виробництво відновлять 21 квітня , випуску Charger Sixpack.Додаткові матеріали

Джерело матеріала
loader
loader