ТОП-5 розхідників для автомобіля, на яких не варто економити
ТОП-5 розхідників для автомобіля, на яких не варто економити

ТОП-5 розхідників для автомобіля, на яких не варто економити

Розхідники – це деталі та матеріали, які підлягають регулярній заміні в процесі експлуатації авто. Часто водії шукають дешевші альтернативи, не усвідомлюючи наслідків. Зекономив тут, затягнув з заміною там, і як результат капремонт гарантовано. Тож на чому не варто економити, щоб не влетіти на дорогий ремонт?

Гальмівні колодки

Гальмівні колодки відповідають за ефективне зупинення автомобіля. Якщо встановити неякісні колодки, вони швидко зносяться, перегріваються і втрачають зчеплення з диском. У разі екстреного гальмування це призведе до аварії. Регулярна заміна – кожні 30–50 тис. км, залежно від стилю їзди.

ТОП-5 розхідників для автомобіля, на яких не варто економити - Фото 1

Моторна олива

Олива забезпечує змащення і відведення тепла від деталей двигуна. Неякісна або підроблена олива втрачає властивості вже після кількох тисяч кілометрів. Це спричиняє перегрів, прискорений знос і можливий заклинювання двигуна. Міняти оливу слід кожні 10–15 тис. км або частіше при агресивній їзді.

Паливний фільтр

Фільтр очищує пальне від води, бруду та іржі. Якщо використовувати дешеві фільтри, вони не затримують дрібні частки, які потрапляють у форсунки та циліндри. Це спричиняє детонацію, зниження потужності, перевитрату пального. Відомі випадки виходу з ладу системи упорскування через залив неякісного пального та використання дешевого фільтра. Рекомендується міняти кожні 35–55 тис. км, а за умов сумнівної якості пального — частіше.

Свічки запалювання

Свічки відповідають за займання паливної суміші. Якщо вони поганої якості, це призводить до пропусків запалювання, ривків при русі та збільшення витрати пального. Рекомендована заміна кожні 30–60 тис. км. Платинові та іридієві свічки служать довше, але коштують дорожче.

ТОП-5 розхідників для автомобіля, на яких не варто економити - Фото 2

Ремінь або ланцюг ГРМ

Газорозподільний механізм (ГРМ) синхронізує рух клапанів і поршнів. Ремінь або ланцюг — його ключовий елемент. Якщо ремінь рветься, клапани можуть зустрітися з поршнями — це майже завжди означає дорогий капремонт. Водії, які зекономили на ГРМ, нерідко стикалися з поломками вже після 40–50 тис. км. Ремінь ГРМ слід міняти кожні 60–120 тис. км, а ланцюг — при появі шуму або натягу зносу.

Чи варто економити на розхідниках для авто

Дешеві аналоги можуть здаватися вигідними, але в реальності призводять до більших витрат.

  • Якісні розхідники – безпека, ресурс авто та економія в довгостроковій перспективі.
  • Інвестування в якісні витратні матеріали забезпечує надійну роботу автомобіля, зменшує ризик поломок і дорогого ремонту.
  • Економія на ключових позиціях – короткострокова вигода, що може дорого обійтися.

Наприклад, зекономлені 500 грн на колодках можуть обернутись ремонтом гальмівної системи на 7000 грн. А підроблена олива – до капремонту двигуна за 50 000 грн. Купуйте автотовари тільки в перевіреному онлайн-каталозі автозапчастин, так ви точно будете впевнені  в їх надійності. Дотримуйтесь регламенту ТО, обирайте надійні деталі і не відкладайте заміну критично важливих компонентів.

Джерело матеріала
loader