Як будуть звучати електрокари нового класу від BMW
Як будуть звучати електрокари нового класу від BMW

Як будуть звучати електрокари нового класу від BMW

BMW представив нам уявлення про те, на що можна чекати від електрокарів Neue Klasse від BMW. Звукова картина HypersonX змінюється, коли водій перемикається з режимів Personal на Sport. Виробник стверджує, що звуки містять менше нот, ніж у попередніх електрокарах, але є більш глибокими та різноманітними.Перший з автомобілів Neue Klasse з’явиться цієї осені, і це новий рівень не лише у зовнішньому дизайні, розміщенні приладів та електричній платформі. Також новий звук для цього покоління електрокарів, і BMW дозволило нам поглянути на те, які звуки очікувати, коли ми нарешті сядемо за кермо моделей 2026 iX3 та 2027 i330.BMW вже раніше створював унікальні звукові доріжки для своїх електрокарів. Відомо, наприклад, про створення сигнатурного звучання для i4 та i7. Проте автовиробник стверджує, що нова звукова картина HypersonX, розроблена власним Sound Design Studio від BMW, є ще більш складною та виразною.Автомобілі Neue Klasse отримали новий аудіо-контрольний блок, який забезпечує більший динамічний діапазон. BMW стверджує, що, хоча нова аудіотека використовує менше нот, ніж попередні системи, вона надає більше кольору та глибину, щоб створити більш природний відчуття.HypersonX має 43 різних звукових сигнали та звуків їзди для режимів Personal і Sport автомобілів. Коли водій набирає швидкість, машина переходить через тривимірні звукові шари, щоб створити відчуття швидкості.Команда не лише витратила час на те, щоб зробити звуки захоплюючими під час повного прискорення, а й як вони чути, коли ви вперше відкриваєте двері і кожен раз, коли ви всередині. BMW каже, що вони вдихалися мистецтвом, наукою, світлом та природою, навіть використовуючи звуки, створені за допомогою хору з учасників розробницької команди.“Унікальний звуковий спектр HypersonX відіграє велику роль у тому, щоб надати моделі Neue Klasse власний, надзвичайно виразний акустичний характер”, – говорить Ренцо Вітале, креативний директор відділу звукового дизайну BMW Group.“Через нашу увагу до точності, тепла та легкості ми можемо створити пряме емоційне зв’язок між водієм і їхнім автомобілем.”Перший серійний BMW, який скористався HypersonX, це електричний SUV, електричний брат недавно оновленого X3, який заплановано презентувати цього вересня.

Джерело матеріала
loader
loader