Kіа дозволяє сліпим пасажирам почути те, що інші бачать
Kіа дозволяє сліпим пасажирам почути те, що інші бачать

Kіа дозволяє сліпим пасажирам почути те, що інші бачать

Kомпанія Kia Europe провела цікавий експеримент для пасажирів з вадами зору.Інтерфейс на основі штучного інтелекту створює динамічний саундтрек, заснований на пейзажі та швидкості.Kia Soundscapes була протестована в реальних умовах, але не планується для комерційного використання.Що, якщо ви не могли бачити світ поза вікном під час поїздки, але все ще могли відчувати його? Для багатьох подорожі на автомобілі – це досвід вторинної відчуттєвості, коли водій або пасажир описують види. Проте Kia експериментує з іншим підходом, поєднуючи технології та креативність, щоб зробити час у машині більш цікавим, можливо, навіть трохи емоційним.Виробник автомобілів нещодавно представив концепцію під назвою Kia Soundscapes, яка перетворює ландшафти в звукові пейзажі – буквально. Розроблений у співпраці з маркетинговим агентством Innocean, проект спрямований на те, щоб надати пасажирам з вадами зору новий спосіб відчути подорож, використовуючи звук для виклику того, що не можна побачити.Ідея набуває вагомого наукового підґрунтя. Дослідження показали, що у сліпих осіб музика може активувати візуальну кору мозку, яка зазвичай використовується для обробки візуальної інформації. Цей підхід привів до створення звукової системи, де кожен елемент навколишнього ландшафту представлений власною звуковою ідентичністю. Дерева, гори, скелі та вода були перетворені в індивідуальні аудіо сигнали за допомогою студійно створених звуків.Предмети виявляються множинними камерами автомобіля, з спеціальним інтерфейсом штучного інтелекту, який створює динамічний саундтрек, що змінюється в залежності від пейзажу. Наприклад, для дерев і кущів використовуються м’які духові інструменти, а для гір – глибокі резонансні тона. Крім того, темп та тон композиції змінюються в залежності від швидкості руху автомобіля.Щоб побачити, як це може працювати на практиці, Kia залучила на допомогу двох людей з вадами зору, Енн і Денні. Пару вивозили на мальовничі поїздки на повністю електричному автомобілі, під час яких в реальному часі відтворювався звуковий супровід, створений штучним інтелектом. Хоча ще не зовсім зрозуміло, наскільки практичною може бути ця система поза контрольованим середовищем, обидва учасники здалися щиро враженими отриманим досвідом.Девід Гільберт, маркетинговий директор Kia Europe, сказав: “За допомогою Kia Soundscapes ми вивчаємо, як технологія може знімати бар’єри та допомагати нам створювати більш інклюзивний та доступний світ.”До цього часу Kia випустила два коротких відео, документуючи тестові поїздки, і планує поділитися оригінальними композиціями, створеними під час подорожей, на відповідному ресурсі. На жаль, компанія підкреслила, що Kia Soundscapes є “мистецьким експериментом і не є комерційною функцією”. Проте можна стверджувати, що потужність штучного інтелекту принесе значні подальші досягнення в досвіді водіїв та пасажирів, включаючи людей з вадами зору, у найближчому майбутньому.

Джерело матеріала
loader