/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F6ebe152333e18424047d1cec1a67b318.jpg)
1977 Lancer: класичний автомобіль для гонок від Mitsubishi, що загубився в історії ралі
Не кожна автомобіль вважається особливим. Спосіб, яким народжуються автомобільні легенди, є таємницею. Деякі моделі, що отримали велику рекламу, виправдали очікування, а багато інших втрачають в значенні з часом. Але існує ще одна категорія: автомобілі, які, можливо, не стали “легендарними”, але насправді заслуговують на це найбільше. Цим чітким прикладом є перше покоління Mitsubishi Lancer.Залежно від вашого місця перебування, ви можете впізнати цей автомобіль як Dodge, або . Але автомобіль, про який йдеться тут, зійшов з конвеєра як Mistusbishi, і, фактично кажучи, це найточніший опис.Але Чи Це Не Зовсім Нудний Dodge Colt?Якщо ви читаєте це в США, то, ймовірно, ви впізнаєте цей автомобіль як седан Dodge Colt третього покоління – перейменовання Міцубісі Lancer, яке стало одним з перших плодів довгострокової співпраці між Chrysler і MMC. І якщо вам досить хворо, щоб пам’ятати про Dodge Colt, ніхто не звинує вас за те, що ви вважали їх нудними економ-ящиками, які далеко не відповідали тим враженням майбутньої легендарності, які я намагаюся зробити тут.Однак, коли третє покоління Colt було представлено в США, Lancer вироблявся вже щонайменше п’ять років. Так, його сприймали як застаріле рішення для сучасної проблеми. Через паливну кризу багато автовиробників звикли пропонувати споживачам компактні автомобілі переднього приводу для тих, хто хотів економити пальне. Додатково запізнілий на вечору поприроді Dodge Colt був позиціонований як “Креатор мілі встановлення” і розглядався як дешеве рішення.Він був значно меншим, ніж модель автомобіля, яку він замінив, і не мав жодних фішок. Маркетингово новий Colt був прямо позиціонований як краща альтернатива пропозиціям Toyota та Datsun у сегменті економічних автомобілів – не тому, що він був помітно кращим, а скоріше тому, що на капоті був значок Dodge.Проте Colt був досить старомоднім. Його задній привід був майже застарілим технологічним рішенням, а задня підвіска на листових пружинах не дуже переконувала на папері. Для споживачів України, Colt на основі Lancer був епітетом для економ-ящика.Незважаючи на це, критики високо оцінювали його вражаючі водійські характеристики. Проте наступного року, 1978 році, на ринок вийшов більш сучасний Dodge Omni, який пропонував більш сучасний погляд на справу.Але історія Mitsubishi Lancer має набагато більше аспектів, і хоча в США його можуть сприймати як недолю на колесах, перше покоління Lancer було ключовим для славетного успіху Mitsubishi в ралі.Автомобіль Економії Одного – Зірка Ралі ІншогоВ Японії покоління A70 Mitsubishi Lancer було набагато більш цінуване. Воно було запущено в 1973 році, за півдесятиліття до того, як його відправили в США під маркою Dodge, і пропонувало широкий спектр чотирьохциліндрових двигунів, від 1,1-літрового для базової моделі до гоночно розробленого 1,6-літрового агрегата. Також було доступно багато кузовних варіантів: крім чотиридверного седана, був також дводверний купе і п’ятидверний універсал.Опції обробки були виразніше. Наш автомобіль з SL версією 1977 року має велюрові сидіння, хромові обробки, п’ятиступінчасту коробку передач з повною синхронізацією, глибоке кермо та тахометр. Проте найбільшою особливістю цього покоління було те, коли Mitsubishi вирішила серйозно взятися за ралі. Десятиліття до того, як “Еволюція” стала синонімом японського панування в WRC, компанія вирішила створити своє власне спеціальне видання для боротьби на знаменитому Safari Rally.Safari Rally, що проходив в Східній Африці, був колись остаточним критерієм здатності автомобіля проходити будь-де, і учасники були піддані 3,700 миль найважчих умов, які коли-небудь доводилося зустрічати автомобілю. Так що, коли Lancer 1600 GSR виборов перемогу на цьому заході з першої спроби в 1974 році, це не тільки закріпило першу перемогу Mitsubishi в історії WRC, але й надало йому вражаючу репутацію в регіоні.За КермомНаш автомобіль – це приклад з невеликим пробігом, який був любовно відновлений у діюче становище його нинішнім власником. Це не GSR з тією бурхливою 1600-мотором, але замість цього він має 1400-кубовий чотирьохциліндровий двигун з потужністю 67 к.с. Це незначна цифра зараз і легко перевершується міськими автомобілями, але вистачає для того, щоб впоратися на свій час.Сідаючи за кермо, ви очікуєте досить старомодний досвід водіння, який намекає на тонке кермо та близько розташовані педалі. Проте для автомобіля без гідропідсилювача руля Mitsubishi Lancer дивно легкий на ногах, навіть на малих швидкостях. Керування, незважаючи на невелику кількість клопотів, яка є характерною для застарілої рульової коробки, є протилежністю керуванням у 99 відсотках автомобілів, які продаються сьогодні: воно комунікативне, швидко реагує на вхід і добре визначає умови дороги. Коробка передач так само працює швидко, з відносно довгим кидком, але приємною позитивною дією, яка спонукає вас якнайчастіше перемикати передачі.Під час сучасного руху вам доводиться постійно перемикати передачі, але як тільки ви набираєте швидкість на відкритому прямому шляху, п’ята передача допомагає зберегти тишу. І з часу, коли двигуни гуділи, чотирьохциліндровий карбюраторний агрегат вміє струмувати, навіть якщо його швидко працюують. Він не є силою в груди, і додаткове післямовне обладнання кондиціонера не допомагає. Проте щодо тримання кривої дороги автомобіль набагато спритніше, не перетворюючись на працюючому двигунічку.Можливо, найбільш вражаючим є здатність автомобіля утримувати на дорозі. На тонких шинах 175-го перетину Lancer – це море задоволення від жонглювання. Проте, незважаючи на його відносно простий задній міст, він залишається стабільним і, що найважливіше, передбачуваним у реакціях. Де ви повинні були б позначити Lancer – це, можливо, комфорт ходу, коли автомобіль розгублюється на більш дужких ямах.Проте

