Як повернути квитки, які були втрачені після кібератаки: план дій від "Укрзалізниці"
Як повернути квитки, які були втрачені після кібератаки: план дій від "Укрзалізниці"

Як повернути квитки, які були втрачені після кібератаки: план дій від "Укрзалізниці"

В акаунтах пасажирів відновлять електронні залізничні квитки, які були придбані в застосунку «Укрзалізниці» до кібератаки.

Про це пише пресслужба «УЗ».

Як відновити свій квиток, придбаний раніше.

Зайдіть у свій акаунт у застосунку «Укрзалізниці».

Натисніть на банер на головній сторінці, який переведе вас на окрему сторінку перегенерації квитка.

Натисніть кнопку «Завантажити PDF-квиток» та збережіть відновлений квиток на своєму телефоні.

В «УЗ» рекомендують усім пасажирам додати свою дійсну електронну пошту до власних акаунтів у застосунку та на сайті «Укрзалізниці», адже всі нові квитки автоматично дублюються на пошту, якщо вона була вказана в профілі користувача.

Як заявили в «УЗ», жодна інформація про спеціальні або військові вантажі в її системі не зберігається.

А від 29 березня після кібератаки в онлайн-сервісах «Укрзалізниці» з продажу квитків не було зафіксовано збоїв і вони стабільно працювали.

Кіберфронт працює: онлайн-сервіси «Укрзалізниці» відновлюють у режимі нон-стоп.

«Укрзалізниця» зазнала масштабної кібератаки: як купити квиток і поїхати.

Масштабний збій у роботі «Укрзалізниці»: коли зникнуть величезні черги до кас.

Джерело матеріала
loader
loader