Ford створює патент на імітацію механічної коробки передач для надання електромобілям почуття «живості»
Ford створює патент на імітацію механічної коробки передач для надання електромобілям почуття «живості»

Ford створює патент на імітацію механічної коробки передач для надання електромобілям почуття «живості»

Для кого завгодно, хоча б мало хто не допитливий, які реалії зараз панують, очевидно, що в електромобілях якості першого плану взяли в свої руки. Вони плавні, тихі, ефективні, і для більшості людей саме таким і має бути повсякденне водіння. А от для ентузіастів ситуація трохи інша. Більшість електромобілів просто не співзвучні з машинами з механічною трансмісією, які ревуть через свій обертальний діапазон. Виробники автомобілів також про це знають і розпочали експерименти. Схоже, що Ford – останній, хто долучився до експерименту з “ручним електрокаром”.Toyota вже працює над симуляцією механічної коробки передач для майбутніх електромобілів щонайменше з 2022 року, а Hyundai відомо відтворив двосхилим передбаченням коробку передач в. Тепер нещодавно опублікований патент від Ford показує, що вони також розробляють вигаданий ручний переключатель для електромобілів.Дивіться:Заява, подана у США ще у вересні 2023 року, нещодавно публічно вийшла на поверхню лише кілька тижнів тому, привернувши увагу . В ній описується та зображується ручка перемикання, яка використовує декілька актуаторів, вертикальні виїмки для приводів, вертикальні напрямні виїмки та мотори для імітації перемикання передач. І хоча все це звучить дуже складно, це означає, що ручка перемикання може бути налаштована для симуляції будь-якого типу коробки з різними числами вигаданих передач. У теорії така конструкція також може дозволити лише послідовне переключання вгору та вниз.Це не просто новинка. також згадує використання тактильного відгуку для надання водіям більш тактильного досвіду. Патент навіть визнає слона в кімнаті: електромобілі просто не надають того самого типу фізичного зв’язку, який водії отримують від автомобілів з двигунами внутрішнього згорання. Як стверджує Ford, електрокари “не мають фізичного зворотнього зв’язку від оператора до транспортного засобу, який є перевагою у звичайних моторних транспортних засобах”.Чи Коли Це З’явиться на Дорозі?Звісно, незважаючи на те, що Ford подав цю заявку на патент понад 18 місяців тому, немає гарантії, що вони вирішать випустити її у серійне виробництво. Додавання фальшивої рукоятки перемикання має сенс лише у випадку, якщо сам електрокар є спортивною моделлю. Все-таки ніхто не придбасть Explorer EV з ручним коробом передач. Однак якщо Ford урешті-решт запустить справжній електричний Mustang (не такий як…), або можливо, електричний спортивний хетчбек, цей пристрій може бути корисним. До цього часу це, швидше за все, розумна ідея, що залишається в теоретичному полі.

Джерело матеріала
loader
loader