Рідкісний симбіоз Cadillac і Chevrolet виставили на аукціон
На американському спеціалізованому аукціоні Mecum у травні буде представлено цікавий лот – Chevrolet El Morocco. Унікальність цієї машини полягає в тому, що це один з небагатьох автомобілів, що збереглися, створених канадським ентузіастом Рубеном Аллендером (Reuben Allender).
У середині 70-х років минулого століття компанія Cadillac запропонувала компактну модель Seville, яка дозволила суттєво розширити купівельну аудиторію та залучити до бренду нових шанувальників. Але в 50-ті роки у Cadillac не мав у своїй гамі компактних машин. Виправити цю ситуацію вирішив канадський текстильний магнат Рубен Аллендер. Він був великим шанувальником марки Cadillac і вважав, що зменшена версія Eldorado 1955 стане хітом і приступив до його створення.
За основу він узяв свій перший автомобіль Chevrolet Bel Air 1956 року, який при довжині 4970 мм був на 635 мм коротшим за Eldorado. Задню частину машини було виготовлено зі скловолокна в стилі Eldorado, а назва El Morocco Аллендер, мабуть, запозичив у популярного нічного клубу на Манхеттені. Інші зміни включали змінені ґрати радіатора зі стрілоподібними елементами декору.
Наступного року команда Аллендера перейшла зі скловолоконних «плавників» на сталеві, а нижні бічні молдинги кузова імітували зовнішній вигляд флагманського Cadillac Brougham. Автомобіль отримав нове облицювання грат радіатора, а напис El Morocco замінив стандартну назву Chevrolet над V-подібною емблемою капота, яку Аллендер вирішив зберегти.
У 1957 році об’єм двигуна збільшився з 4,3 до 4,7 літра, а з опціональним чотирикамерним карбюратором, як у цій машині, він розвивав потужність 198 к.с. У парі з ним працювала двоступенева автоматична коробка Powerglide.
Кабріолет, виставлений на аукціоні, збудований у 1957 році. Він проїхав лише 78 миль з моменту реставрації. Цікаво, що на момент своєї появи машини Аллендера коштували приблизно на 30% дорожче, ніж донорські Chevrolet і наближалися за ціною до справжніх Cadillac. Тому ідея Аллендера не знайшла відгуку у потенційних покупців і через два роки Рубен закрив свій проєкт. Імовірно за два роки було виготовлено 34 автомобілі з кузовами купе та кабріолет.
У 2021 році на аукціоні Mecum цей екземпляр було продано за $220000. Яку суму за нього віддадуть колекціонери цього року ми дізнаємось 17 травня.

