Лише 10 екземплярів цієї моделі Chevillac 1957 року було виготовлено
Лише 10 екземплярів цієї моделі Chevillac 1957 року було виготовлено

Лише 10 екземплярів цієї моделі Chevillac 1957 року було виготовлено

На аукціоні Mecum з’явиться надзвичайно рідкий Chevrolet El Morocco.Змінений кабріолет — це одна з десяти машин, побудованих у 1957 році Рубеном Аллендером.Створений на основі Chevrolet 57 року, виглядає як маленький Caddy завдяки своїм унікальним хвостовим плавникам.“Seville” від Cadillac 1975 року був відчутною зміною для бренду, приводячи найбільш розкішну модель GM в досяжність американців, які шукали менші та доступні тачки. Двадцять років тому такої пропозиції не було доступно для покупців, тому один канадський фанат вирішив побудувати щось схоже, і один із надзвичайно рідких збережених екземплярів незабаром з’явиться на аукціон.Рубен Аллендер не був в автомобільному бізнесі. Він заробляв свої гроші — насправді, багато грошей — на текстилі, але також обожнював свої Cadillac і вважав, що менша версія Eldorado 1955 року була б хітом. Тож він брався за це, базуючи перше авто на Chevrolet 1956 року, який з довжиною в 195,6 дюйма (4970 мм) був коротшим на понад 25 дюймів (635 мм) від Eldorado.Але з фібергласовими хвостовими плавниками стилю Eldorado, прикріпленими до задніх крил, він мав схожий вигляд, і отримав дуже схожу назву, El Morocco, яку Аллендер, здавалося, позичив у нью-йоркському нічному клубі того часу.Інші зміни включали модифіковану решітку з парою ‘Dagmars’, ракетоподібні виступи, названі на честь пишної красуні та телезірки періоду. Насправді, це були розвернуті фари ’37 року від Dodge.Перехід на оновлений Chevrolet 1957 року наступного сезону, команда Аллендера перейшла від фібергласових плавників до сталевих, а нижні молдинги боковин чітко імітували вигляд флагманського Brougham від Caddy. Передній кінець був менш фламбований цього року, але решітка була очищена від свого центрального бруска, і надпис El Morocco замінив стокову назву Chevrolet над емблемою V-подібної капота, яку Аллендер вирішив залишити.Мотори залишалися стандартними, але це не було ніякими важкостями, оскільки у 1955 році вперше вийшов в світ та був на крок попереду своїх конкурентів. На 1957 рік його об’єм збільшено з 265 куб. дюймів (4,3 л) до 283 куб. дюймів (4,7 л), і з необов’язковим чотирьохкамерним карбюратором, як у цьому автомобілі, він сягав вражаючих 195 к.с. (198 к.с.), які він передавав на задні колеса через двоступінчастий автомат Powerglide.Аукціон каже, що цей кабріолет – один із десяти автомобілів, побудованих у 1957 році (інші джерела вказують, що цього року було випущено лише два кабріолети). З моменту конкурсного реставрування цей автомобіль подолав всього 78 миль і, напевно, зіткнув власника з невеличкою сумою.Ці автомобілі також не були дешевими при покупці новими, загадково коштуючи близько на 30 відсотків дорожче, ніж Chevrolet-донори, і занадто близько до ціни справжнього Cadillac. Однак Аллендер не зміг заробити гроші на цій справі і закінчив все через два роки.Цей автомобіль виставлять на аукціон 17 травня і він буде проданий за будь-яких умов, оскільки резерву немає. Але щоб надати вам приблизну оцінку, Mecum продав такий самий автомобіль в 2021 році за 220 000 доларів США. Ви можете ознайомитися з аукціонним списком , або дізнатися більше про безумство проекту Chevillac від Аллендера та побачити архівні зображення тих плавників, що були додані .

Джерело матеріала
loader
loader