Tesla та BYD, посуньтесь: ZEEKR анонсувала зарядну станцію для авто на 1,2 МВт
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Ff1369135c056adbbf7b58566759eb622.png)
Через два тижні після того, як BYD презентувала нову зарядну станцію для електромобілів потужністю 1 МВт (1000 кВт), китайський автовиробник ZEEKR представив власну надшвидку зарядку, яка забезпечує до 1,2 МВт потужності. Віцепрезидент ZEEKR поділився деталями нової технології зарядки перед її офіційним дебютом, який відбудеться за кілька тижнів.
Коли BYD анонсувала швидкість зарядки до 1000 кВт, це здавалося неймовірним досягненням. Це вдвічі більше, ніж у лідерів ринку, включаючи Tesla. Насправді це утричі більше за стандартні швидкісні зарядки, оскільки більшість із них не перевищують 350 кВт (а в США середня потужність і взагалі знаходиться в межах 200 кВт).
Деякі преміальні електромобілі вже використовують платформи з напругою понад 800 В, але навіть вони не завжди досягають потужності 350 кВт при зарядці. BYD же планує підтримувати свою 1000-вольтову платформу новими мегаватними зарядками, які з’являться на ринку вже цього тижня.
Зарядна станція BYD на 1 МВт не довго була найпотужнішою у світі ─ її лідерство тривало лише два тижні. На конференції в Китаї представник компанії ZEEKR презентував зарядний пристрій потужністю 1,2 МВт, який може стати найшвидшою зарядною станцією у світі після свого офіційного дебюту.
Дебют зарядної станції ZEEKR на 1,2 МВт відбудеться на автошоу в Шанхаї. А ще до початку цього заходу ZEEKR поділилася першими зображеннями нової зарядної станції у Weibo після виступу свого віцепрезидента Чжао Юхуея на форумі China EV100. У своїй промові він повідомив, що компанія розробила повністю рідинно-охолоджувану швидку зарядку, яка досягатиме 1,2 МВт на кожен зарядний порт. Вона буде випущена у другому кварталі 2025 року і стане найпотужнішою у світі, перевершуючи зарядку BYD на 200 кВт.
Як видно на опублікованих графіках, ZEEKR значно підвищила потужність своїх зарядок за останні чотири роки: з 260 кВт у 2021 році до 600 кВт у 2022 році, а потім до 800 кВт у 2023 році. За словами Чжао, компанія прагне вивести індустрію зарядки електромобілів на рівень ультрашвидких зарядок потужністю понад 1 МВт.
Попри анонс нової надшвидкої зарядки, ZEEKR поки що не представила автомобіль, здатний приймати таку потужність. На відміну від BYD, яка вже у квітні випустить дві нові моделі на платформі Super E-Platform, ZEEKR поки що не розкрила специфікацій своєї майбутньої системи зарядки.
Під час презентації своєї 1-мегаватної зарядки BYD заявила, що вона здатна забезпечити 2 км пробігу на секунду зарядки або до 400 км за 5 хвилин. При 1,2 МВт потужності очікується, що ZEEKR зможе перевершити ці показники, але кінцевий результат залежатиме від архітектури електромобілів, які зможуть приймати таку потужність.
Більше подробиць ZEEKR обіцяє розкрити під час Шанхайського автосалону в кінці квітня, де офіційно представить свою нову зарядну станцію.
Джерело: electrek
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Ff1369135c056adbbf7b58566759eb622.png)

