/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F46a07920a1ff19f2c73d80f23ddda0f2.jpg)
Toyota відкладає будівництво батарейного заводу в Японії після скорочення цілей продажу електромобілів
Toyota тримає руку на гальмах – трошки – щодо одного зі своїх основних проектів інфраструктури електромобілів в . Хоча компанія все ще планує рухатися вперед з новим заводом для виробництва батарей, будівництво не розпочнеться так швидко, як очікувалося. Ця пауза стала можливою після того, як Toyota переглянула свою стратегію в галузі електромобілів.Завод мав бути розташований в префектурі Фукуока в Японії, і, за словами губернатора Сейтаро Хаторі, угода про точне розміщення мала бути остаточно узгоджена у квітні. Тепер цей графік затримується до осені. Завод повинен був почати роботу в 2028 році, але затримка може також відсунути цю дату.Читайте також: Toyota все ще планує побудувати цей об’єкт, повідомляє, але в даний час компанія переоцінює, що саме буде виготовлятися там. Спочатку завод планувався для виробництва батарей для наступного покоління електромобілів Toyota, до яких деякі мають запас ходу до 620 миль (1 000 км).Ця зміна відображає більш широке переосмислення амбіцій Toyota в галузі електромобілів. Хоча продажі електрокарів по всьому світу все ще зростають, вони не прискорюються так швидко, як раніше прогнозували деякі автовиробники. Це неспівпадання між прогнозами та реальністю зараз спонукає .У 2022 році Toyota оголосила про намір продавати щорічно 1,5 мільйона електромобілів до 2026 року. Це число було скорочено до 1 мільйона в 2023 році, і найближчим часом знову зменшено до 800 000 одиниць. Компанія не відмовляється від електромобілів ні в якому разі, вона просто коригує очікування на ринку, який виявляється складнішим і менш передбачуваним, ніж початково припускалось.Раніше цього місяця Toyota створила нову дочірню компанію в Китаї для Lexus, яка буде розробляти і виробляти електромобілі та батареї на заводі в . Завод буде розташований у Шанхаї і виготовлятиме кілька моделей виключно для китайського ринку.

