/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F130%2F831a8520fe7af943bc9c10da6d08c226.jpg)
Відомі косметичні бренди ЄС відмовляються брати участь у торговій війні зі США – FT
Косметичні компанії з Європи, включаючи L'Oreal та Nivea, закликали чиновників ЄС не втягувати їх у торговельну війну зі США. Вони висловили впевненість, що включення їх продукції до списків заходів у відповідь щодо американських мит викличе негативний ефект з боку споживачів.
Про цепише Financial Times.
"Ми піднімемо ціни в США, якщо це необхідно, що завдасть шкоди споживачам у США та Канаді, а також завдасть шкоди нашій частці ринку. Так що залиште нас поза війною, насолоджуйтесь тим, що ми приносимо в економіку, і не розпалюйте вогонь там, де немає необхідності", – заявив виданню директор компанії Beiersdorf.
"Якщо у сфері б'юті-продукції почне діяти принцип "око за око", це завдасть значно більших збитків Європі, ніж американським підприємствам і компаніям", – попередив Єронімус.
"Ми кілька разів пояснювали європейським чиновникам, що це помилка", – сказав Вінсент Уорнері, голова компанії Beiersdorf, якій належать такі бренди, як Nivea та Coppertone.
Він порівняв заходи проти косметичної продукції зі США із "пострілом собі в ногу".
Про те, що європейські косметичні компанії більше втратять, у цій торговій війні зі США заявив і виконавчий директор L'Oreal Ніколя Ієронімус.
На його думку, до тарифної війни треба включати ті категорії товарів, в яких Євросоюз є чистим імпортером. Інакше, за словами топ-менеджера, ці заходи вдарять більше Європою, ніж Сполученими Штатами.

