«Укрзалізниця» повідомила про масштабну кібератаку, онайлн-продаж квитків не працює
Онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної тергетованої кібератаки. Відновлення всіх систем тривало всю минулу добу та наразі продовжується, повідомили у пресслужбі компанії.
- Фахівці Укрзалізниці тісно співпрацюють з кібердепартаментом Служби безпеки України. Ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко без затримок та всі операційні процеси руху відлагоджено в резервному форматі. Залізниця продовжує рух попри фізичні атаки по інфраструктурі, не спинити її і найпідлішими кібератаками, - розповіли в «Укрзалізниці».
У пресслужбі додали, що оскільки Укрзалізниця ставала обʼєктом кібератак ворога і раніше, то компанія вже має протоколи резервування.
- Остання атака була дуже системна, нетривіальна та багаторівнева, тому перед повним відновленням із «бекапів» фахівці УЗ, багатьох залучених партнерів та кібердепартаменту СБУ мають ретельно відтестувати сервіси на можливі вразливості. Наразі онлайн-продажі квитків лишаються недоступними і протягом цього дня готуємось ще працювати в офлайн-режимі, - попередили у компанії.
Як працює «Укрзалізниця» наразі:
- квитки продаються через каси. Компанія обіцяє посилити каси персоналом та розширити графіки роботи;
- на 24 та 25 березня активовано продаж міжнародних квитків у касах (зазвичай – тільки онлайн);
- найближчим часом каси працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправкою сьогодні-завтра. Про відновлення онлайн-сервісів компанія обіцяє повідомили додатково.
У крайньому випадку, якщо людина не встигає придбати квиток через касу, Укрзалізниця рекомендує прямувати безпосередньо до потяга.
- Наші поїзні бригади поінформовані, як оформляти ваш проїзд на місці (вибачаємось заздалегідь, можуть не бути наявні місця всіх класів, але прагнемо довезти всіх), - наголосили у компанії.
Як повернути квитки?
- Усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправкою 24 березня, зробити це онлайн. Достатньо принаймні за годину до відправки вашого рейсу надіслати нам на пошту [email protected] скан-копію або чітке фото вашого квитка та контактний номер телефону. Ми обробимо заявку про повернення протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем. Просимо повідомляти про будь-які інші нестандартні випадки на - [email protected], - додали у пресслужбі.
- 23 січня Хакери у день народження патріарха Філарета здійснили атаку на його офіційну сторінку у Facebook.
- 10 березня Ілон Маск повідомив провелику кібератаку на X - залучено велику групу чи країну.
