/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F226%2F400de98c8abe9f7120a43a0869805a0e.jpg)
«Укрзалізниця» продовжує оновлювати сервіси після кібератаки
«Укрзалізниця» продовжує відновлювати сервіси після масштабної кібератаки. У компанії зазначили, що протоколи резервування є, але сьогодні, 24 березня, все, ймовірно, працюватиме в офлайні.
не працює продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг та онлайн-підтримка.
«Остання атака була дуже системна, нетривіальна та багаторівнева, тому перед повним відновленням із бекапів фахівці Укрзалізниці, багатьох залучених партнерів та кібердепартаменту СБУ мають ретельно протестувати сервіси на можливі вразливості», — розповіли у компанії
Придбати квиток на всі внутрішні поїзди, а також міжнародні поїзди з відправленням 24 і 25 березня можна в касах Укрзалізниці на вокзалах.
Також є можливість повернути квиток на поїзд відправленням 24 березня онлайн — для цього треба надіслати на пошту скан-копію або чітке фото квитка з контактним номером телефону. УЗ обіцяє обробляти такі заявки впродовж трьох діб з моменту відновлення роботи системи.
Для військовослужбовців квиток може оформити прямо на борту начальник поїзда.
Рух поїздів стабільний, вони курсують без затримок, запевнили в УЗ.

