Проєкт з медіаграмотності «Фільтр» презентував оновлену дорожню карту на наступний рік
Проєкт з медіаграмотності «Фільтр» презентував оновлену дорожню карту на наступний рік

Проєкт з медіаграмотності «Фільтр» презентував оновлену дорожню карту на наступний рік

У Міністерстві культури та стратегічних комунікацій відбулася презентація напрацювань оновленої дорожньої карти національного проєкту з медіаграмотності «Фільтр» на наступні 12 місяців.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба МКСК.

Зазначається, що захід зібрав представників громадських організацій, міжнародних партнерів та експертної спільноти, щоб обговорити подальший розвиток проєкту в умовах нових викликів.

За словами заступника міністра культури та стратегічних комунікацій з питань європейської інтеграції Андрія Наджоса, основна мета оновлення дорожньої карти – об’єднати всіх зацікавлених у сфері медіаграмотності, що дозволить спільно протистояти дезінформації, посилити інформаційну стійкість українців та забезпечити максимально ефективне використання ресурсів у складних умовах скорочення міжнародної підтримки.

Проєкт з медіаграмотності «Фільтр» презентував оновлену дорожню карту на наступний рік - Фото 1

«Сьогодні ми маємо чітко визначити роль «Фільтра» як проєкту Міністерства культури та стратегічних комунікацій, зосередитися на пріоритетах, максимально ефективно використовувати наявні ресурси та залучати нові. Ми бачимо, наскільки важливою є інформаційна стійкість суспільства. Агресор щодня намагається дестабілізувати нашу країну через фейки, маніпуляції та інформаційні вкиди, і саме критичне мислення та медіаграмотністьє ключовими інструментами захисту українців», – наголосив Наджос.

Зокрема, серед ключових пріоритетів оновленої дорожньої карти – створення практичного посібника для реалізації Стратегії розвитку медіаграмотності МКСК до 2026 року, запуск експертної ради, оновлення координаційного формату через тематичні робочі групи, а також підтримка ініціатив з розвитку медіаграмотності, які втратили фінансування.

Як зауважили в МКСК, оновлена дорожня карта створена на основі попередніх інтерв’ю з ключовими стейкхолдерами, командної роботи під час воркшопу та консультацій із залученими партнерами.

Упродовж наступних тижнів команди «Фільтра» та Zinc Network, що підтримувала розробку дорожньої карти проєкту, опрацюють зібрані коментарі, фіналізують її, визначать ключові показники ефективності та сформують покроковий план дій на найближчі 90 днів.

Як повідомляв Укрінформ, у 2024 році участь у Національному тесті з медіаграмотності взяли понад 76 тисяч українців.

Фото: МКСК

Джерело матеріала
loader
loader