/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F86732c3f9ea36aab14730f3c68217f73.png)
Apple втрачає $1 млрд на рік через «мінімальні» перегляди Apple TV+
Попри те, що Apple TV+ за останні кілька років випустив кілька серіалів-хітів в жанрі наукової фантастики, сервіс все ще приносить збитки компанії з Купертіно — розміром у $1 млрд на рік, згідно з The Information.
У звіті стверджують, що кількість передплатників на платформі сягнула 45 млн у 2024 році.
З 2019 року Apple TV+ спрямовувала на контент понад $5 млрд на рік, проте у 2024-му гендиректор компанії Тім Кук скоротив ці витрати на $500 млн. Цифри The Information узгоджуються із липневим звітом Bloomberg, який стверджував, що Apple витратила понад $20 млрд на бібліотеку Apple TV+.
- Для порівняння: Netflix має 301,63 млн передплатників і планує витратити $18 млрд на контент у 2025 році.
Витрати Apple TV+ на контент раніше включали щедрі пільги для акторів і продюсерів, де компанія витрачала «сотні тисяч доларів за рейс» для транспортування команди на реклами заходи. У 2023 році фінансовий відділ Apple підштовхнув керівників Apple TV+ шукати «кращі пропозиції» на авіаквитки.
Apple TV+ — це сервісний бізнес і категорія доходів, яка стає все більш важливою для Apple на тлі меншої уваги до iPhone. В останньому фінансовому звіті компанії на послуги прийшовся 21% від загального доходу. Однак джерела повідомили The Information, що деякі інші служби Apple, включаючи Apple Arcade, Apple Music і Apple News+, борються з крихітною маржею.
Якщо зважати на дані компанії Nielsen, яка відстежує перегляди контенту на телевізорах, Apple TV+ зазвичай збирає менш як 1% щомісячної телевізійної аудиторії у США — порівняно з 8,2% для Netflix і 1,2% для Max у лютому 2025 року.
Водночас якщо зважати на цифри останнього фінансового року з 93,7 млрд чистого прибутку для Apple, то втрата $1 млрд не видається суттєвою, а скоріше контрольованою.
Конкуренти в таких випадках зазвичай запускають рекламу і підіймають вартість передплати — в Apple TV+ цього немає, а ціни востаннє змінювались восени 2023 року (що є довгим терміном для стримінгів сьогодні).
Раніше ходили чутки про те, що Apple вирішила обмежити кінопокази 1-2 фільмами на рік на тлі нещодавніх фінансових провалів — проєкти, які коштували понад $200 млн, на кшталт «Наполеона», «Арґайла» чи «Вбивців квіткової повні», не несли жодної вигоди компанії.
Торік Apple скасувала кінопрокат фільму за участі Бреда Пітта та Джорджа Клуні «Самотні вовки» і відмовилась від продовження. Решта поки нічим невиправданих нещодавніх витрат включають «Бліц» (бюджет $150 млн), «Забери мене на Місяць» ($100 млн) і «Ущелину» ($80 млн).
