Ключовим ринком кукурудзи для Kernel стала Європа, замінивши Китай
Ключовим ринком кукурудзи для Kernel стала Європа, замінивши Китай

Ключовим ринком кукурудзи для Kernel стала Європа, замінивши Китай

Компанія Kernel залишається найбільшим експортером України: за 2024 фінансовий рік експорт склав 5,5 млн т зернових. Також українська компанія залишається світовим лідером з експорту олії, поставивши на зовнішні ринки за минулий фінансовий рік наливом 1,4 млн т олії.

Про це розповіла директорка з комунікацій та взаємодії з урядом Kernel Катерина Співакова під час вебінару Центру економічної стратегії (ЦЕС). 

За її словами, до Європи прямує 40% експорту компанії Kernel: 52% від експорту зернових, 30% від олії наливом і 42% від бутильованої олії. До 2022 року експорт до Європи складав: 27% зерна, 15% олії наливом і 18% бутильованої. 

Загалом за результатами 2024 фінансового року відбулося значне зростання експорту, особливо по зернових, у структурі яких 63% кукурудзи, 30% пшениці та 7% — усі інші види зернових.

«Для нас завжди ключовим ринком по кукурудзі був Китай, зараз це Європа, зокрема, Іспанія, Італія, Нідерланди та Німеччина. Європейські ринки є доволі збалансованими, ми фактично замістили російський продукт. Серед інших країн ключовими є Індія, країни Азії, Близького Сходу, а також Туреччина та країни Північної Африки», — пояснила Катерина Співакова.


Світлана Цибульська, AgroPortal.ua

Джерело матеріала
loader
loader