/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2Fd976e9abe46c6f8c1faedf7eb52b6fd5.jpg)
Ключовим ринком кукурудзи для Kernel стала Європа, замінивши Китай
Компанія Kernel залишається найбільшим експортером України: за 2024 фінансовий рік експорт склав 5,5 млн т зернових. Також українська компанія залишається світовим лідером з експорту олії, поставивши на зовнішні ринки за минулий фінансовий рік наливом 1,4 млн т олії.
Про це розповіла директорка з комунікацій та взаємодії з урядом Kernel Катерина Співакова під час вебінару Центру економічної стратегії (ЦЕС).
За її словами, до Європи прямує 40% експорту компанії Kernel: 52% від експорту зернових, 30% від олії наливом і 42% від бутильованої олії. До 2022 року експорт до Європи складав: 27% зерна, 15% олії наливом і 18% бутильованої.
Загалом за результатами 2024 фінансового року відбулося значне зростання експорту, особливо по зернових, у структурі яких 63% кукурудзи, 30% пшениці та 7% — усі інші види зернових.
«Для нас завжди ключовим ринком по кукурудзі був Китай, зараз це Європа, зокрема, Іспанія, Італія, Нідерланди та Німеччина. Європейські ринки є доволі збалансованими, ми фактично замістили російський продукт. Серед інших країн ключовими є Індія, країни Азії, Близького Сходу, а також Туреччина та країни Північної Африки», — пояснила Катерина Співакова.
Світлана Цибульська, AgroPortal.ua

