/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F08ca55a39d099f0f18584ba9dce3ad3a.jpg)
Класичний платформер Super Mario Bros․ став справжнім випробуванням для штучного інтелекту
В експерименті застосовувалася емуляторна версія гри, інтегрована з розробленою командою Hao AI Lab платформою GamingAgent, розповідає 24 Канал з посиланням на TechSpot.
Ця система дозволяла моделям керувати Маріо шляхом генерації коду Python. Усі штучні інтелекти отримували однакові базові інструкції, наприклад, "Перестрибни цього ворога", а також візуальні знімки ігрового процесу.
Хоча Super Mario Bros. на перший погляд здається простою 2D-грою, вона виявилася серйозним викликом для ШІ. Моделям доводилося не лише будувати складні послідовності рухів, а й швидко адаптувати стратегію проходження у реальному часі.
Найкращі результати продемонстрував Claude 3.7 від Anthropic – він відзначився точними стрибками та вмінням уникати ворогів. Його попередник, Claude 3.5, також показав гідний результат, тоді як GPT-4o від OpenAI та Gemini 1.5 Pro від Google дещо відставали.
Дослідження показало, що для успішного проходження Super Mario Bros. логічне мислення відіграє другорядну роль, натомість вирішальне значення має точність і швидкість реакції. Навіть невелика затримка могла відправити Маріо на попередній чекпойнт.
Дослідники підкреслюють, що використання ретроігор для оцінки ШІ – це переважно експериментальний підхід. Вміння пройти Super Mario Bros. не визначає реальну корисність моделі, але спостерігати, як інтелекти, навчені на мільярдах параметрів, зазнають поразки у класичній грі, безумовно, цікаво.

