Класичний платформер Super Mario Bros․ став справжнім випробуванням для штучного інтелекту
Класичний платформер Super Mario Bros․ став справжнім випробуванням для штучного інтелекту

Класичний платформер Super Mario Bros․ став справжнім випробуванням для штучного інтелекту

В експерименті застосовувалася емуляторна версія гри, інтегрована з розробленою командою Hao AI Lab платформою GamingAgent, розповідає 24 Канал з посиланням на TechSpot.

Ця система дозволяла моделям керувати Маріо шляхом генерації коду Python. Усі штучні інтелекти отримували однакові базові інструкції, наприклад, "Перестрибни цього ворога", а також візуальні знімки ігрового процесу.

Хоча Super Mario Bros. на перший погляд здається простою 2D-грою, вона виявилася серйозним викликом для ШІ. Моделям доводилося не лише будувати складні послідовності рухів, а й швидко адаптувати стратегію проходження у реальному часі.

Найкращі результати продемонстрував Claude 3.7 від Anthropic – він відзначився точними стрибками та вмінням уникати ворогів. Його попередник, Claude 3.5, також показав гідний результат, тоді як GPT-4o від OpenAI та Gemini 1.5 Pro від Google дещо відставали.

Дослідження показало, що для успішного проходження Super Mario Bros. логічне мислення відіграє другорядну роль, натомість вирішальне значення має точність і швидкість реакції. Навіть невелика затримка могла відправити Маріо на попередній чекпойнт.

Дослідники підкреслюють, що використання ретроігор для оцінки ШІ – це переважно експериментальний підхід. Вміння пройти Super Mario Bros. не визначає реальну корисність моделі, але спостерігати, як інтелекти, навчені на мільярдах параметрів, зазнають поразки у класичній грі, безумовно, цікаво.

Теги по теме
Новости
Источник материала
loader
loader